מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:050-6212329
משרד החוקר הראשי
עמוד הביתבטיחות טיסהדוחות חקירה בטיחותייםירידה ממסלול הסעה לאחר נחיתה (דו"ח סופי 69-15)

ירידה ממסלול הסעה לאחר נחיתה (דו"ח סופי 69-15)

תמצית דוח החקירה הברזילאי של CENIPA, לתקרית חמורה שארעה בתאריך 19.6.2015
סוג כלי הטיס: ווסטווינד 1124A | מס' רישום: PR-STJ | מקום: ש"ת סלבדור (SBSV)

במהלך טיסה מסחרית, משדה התעופה שבעיר רסיפי בברזיל (Recife SBRF) ליעד קמפינס בברזיל Campinas SBKP)), בסביבות השעה 08:20 UTC, בגובה שיוט FL320, מטוס הווסטווינד שהוטס על ידי שני טייסים ונשא שלושה נוסעים, נדלקה נורית "לחץ שמן הידראולי נמוך" של מנוע שמאל, ומיד אח"כ נדלקה גם נורית אזהרה של מנוע שמאל. מצ"ב לינק לדוח המלא באנגלית

קובץ להורדה
 

הודעות החוקר הראשי

שלישי, 09 אוקטובר 2018
נחיתה כבדה ונזק לכן הנסע (דוח 99-18)
מס' הודעה: 1273 | מידע על אירוע בטיחותי (תחקיר מפעיל) 99-18. בתאריך 27.9.2018, ארעה תאונה לדאון מסוג PW-5 סימן רישום 4X-GAM, במנחת מגידו.
קרא עוד...נחיתה כבדה ונזק לכן הנסע (דוח 99-18)
שני, 08 אוקטובר 2018
צבר אירועי התחממות דלק במטוסי בריסטל (עדכון 1 לדוח 64-18)
מס' הודעה: 1272 | מידע על אירועי בטיחות - עדכון 1 (הודעת עדכון מטעם החוקר הראשי), תיק תקריות מס' 64-18 בתאריכים 15-16.6.2018 ו - 22-23.6.2018, אירעו תקריות לאז"מ מסוג בריסטל.
קרא עוד...צבר אירועי התחממות דלק במטוסי בריסטל (עדכון 1 לדוח 64-18)
שני, 08 אוקטובר 2018
פגיעה בכבל הארקה של קו מתח עליון (96-18)
מס' הודעה: 1271 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 96-18, לתאונה שאירעה בתאריך 17/09/2018 לרחפן רב להב מסוג פנטום 4, באזור כוכב הירדן.
קרא עוד...פגיעה בכבל הארקה של קו מתח עליון (96-18)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה