מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:050-6212329
משרד החוקר הראשי
עמוד הביתבטיחות טיסהדוחות חקירה בטיחותייםירידה ממסלול הסעה לאחר נחיתה (דו"ח סופי 69-15)

ירידה ממסלול הסעה לאחר נחיתה (דו"ח סופי 69-15)

תמצית דוח החקירה הברזילאי של CENIPA, לתקרית חמורה שארעה בתאריך 19.6.2015
סוג כלי הטיס: ווסטווינד 1124A | מס' רישום: PR-STJ | מקום: ש"ת סלבדור (SBSV)

במהלך טיסה מסחרית, משדה התעופה שבעיר רסיפי בברזיל (Recife SBRF) ליעד קמפינס בברזיל Campinas SBKP)), בסביבות השעה 08:20 UTC, בגובה שיוט FL320, מטוס הווסטווינד שהוטס על ידי שני טייסים ונשא שלושה נוסעים, נדלקה נורית "לחץ שמן הידראולי נמוך" של מנוע שמאל, ומיד אח"כ נדלקה גם נורית אזהרה של מנוע שמאל. מצ"ב לינק לדוח המלא באנגלית

קובץ להורדה
 

הודעות החוקר הראשי

ראשון, 16 דצמבר 2018
פגיעת קצה כנף במסלול בעת נחיתה (128-18)
מס' הודעה: 1289 | מידע על אירוע בטיחותי מספר 128-18, לתקרית שאירעה בתאריך 27.9.2018 למטוס כיבוי אש, Air Tractor 802 שרישומו 4X-AFY.
קרא עוד...פגיעת קצה כנף במסלול בעת נחיתה (128-18)
שלישי, 11 דצמבר 2018
התדרדרות במהלך התנעה (דוח 122-18)
מס' הודעה: 1288 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 122-18, לתקרית שארעה בתאריך 15.11.2018 למטוס כיבוי אש, סימן רישום 4X-AFY במנחת מגידו
קרא עוד...התדרדרות במהלך התנעה (דוח 122-18)
שלישי, 04 דצמבר 2018
פגיעה בחוטי חשמל במהלך עבודת ריסוס (82-18)
מס' הודעה: 1287 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 82-18, לתקרית חמורה שאירעה בתאריך 14/08/2018 למטוס ריסוס מסוג טורבו טראש, סימן רישום 4X-AUY, באזור רבדים
קרא עוד...פגיעה בחוטי חשמל במהלך עבודת ריסוס (82-18)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה