מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:050-6212329
משרד החוקר הראשי
עמוד הביתבטיחות טיסהדוחות חקירה בטיחותייםירידה ממסלול הסעה לאחר נחיתה (דו"ח סופי 69-15)

ירידה ממסלול הסעה לאחר נחיתה (דו"ח סופי 69-15)

תמצית דוח החקירה הברזילאי של CENIPA, לתקרית חמורה שארעה בתאריך 19.6.2015
סוג כלי הטיס: ווסטווינד 1124A | מס' רישום: PR-STJ | מקום: ש"ת סלבדור (SBSV)

במהלך טיסה מסחרית, משדה התעופה שבעיר רסיפי בברזיל (Recife SBRF) ליעד קמפינס בברזיל Campinas SBKP)), בסביבות השעה 08:20 UTC, בגובה שיוט FL320, מטוס הווסטווינד שהוטס על ידי שני טייסים ונשא שלושה נוסעים, נדלקה נורית "לחץ שמן הידראולי נמוך" של מנוע שמאל, ומיד אח"כ נדלקה גם נורית אזהרה של מנוע שמאל. מצ"ב לינק לדוח המלא באנגלית

קובץ להורדה
 

הודעות החוקר הראשי

ראשון, 10 פברואר 2019
ירידה ממסלול בעת נחיתה (דוח 6-19)
מס' הודעה: 1295 | מידע על אירוע בטיחותי (הודעת החוקר הראשי) מס' 6-19. בתאריך 26.1.2019, ארעה תקרית ל - PIPER PA 18-150, סימן רישום 4X-CSI, במנחת שדה תימן
קרא עוד...ירידה ממסלול בעת נחיתה (דוח 6-19)
ראשון, 10 פברואר 2019
ירידה ממסלול בעת נחיתה (דוח 6-19)
מס' הודעה: 1295 | מידע על אירוע בטיחותי (הודעת החוקר הראשי) מס' 6-19. בתאריך 26.1.2019, ארעה תקרית ל - PIPER PA 18-150, סימן רישום 4X-CSI, במנחת שדה תימן
קרא עוד...ירידה ממסלול בעת נחיתה (דוח 6-19)
חמישי, 07 פברואר 2019
איבוד שליטה בנחיתה ונפילה (דוח 8-19)
מס' הודעה: 1294 | מידע על אירוע בטיחותי 8-19, בתאריך 4.2.2019, ארעה תאונה למצנח רחיפה, דגם ווינדטק – באלי 2, במצפה רמון
קרא עוד...איבוד שליטה בנחיתה ונפילה (דוח 8-19)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה