מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:050-6212329
משרד החוקר הראשי
עמוד הביתבטיחות טיסהדוחות חקירה בטיחותיים

דוחות חקירה בטיחותיים

						100_caa-1.jpg
חוק הטיס, התשע"א - 2011 קובע: "חקירה של אירוע בטיחותי היא הליך הכולל איסוף מידע וניתוחו, הסקת מסקנות, לרבות קביעת הסיבות לאירוע הבטיחותי או הגורמים שתרמו להתרחשותו, ומתן המלצות הנוגעות לעניין לצורך שיפור בטיחות התעופה, ככל שלדעת החוקר הראשי יש בכך צורך".
"מטרתה הבלעדית של חקירה בטיחותית היא מניעת אירועים בטיחותיים, ואין תכליתה ייחוס אחריות אזרחית, פלילית או משמעתית לאירועים כאמור".
מהוראות החוק ביחס לדוח הסופי
11 חליפה קרובה בין מטוס נוסעים למסוק (דו"ח סופי 93-16) שלישי, 21 מרץ 2017
12 נטייה מטה של זנב המטוס תוך כדי פריקתו (דו"ח סופי 45-16) חמישי, 02 פברואר 2017
13 פגיעה בכבל הארקה של קו מתח גבוה (דו"ח סופי 84-16) ראשון, 01 ינואר 2017
14 שבר כן נסע קדמי בנחיתה (דו"ח סופי 80-16) ראשון, 01 ינואר 2017
15 התרסקות לאחר ניתוק מהקרקע (דו"ח סופי 88-16) ראשון, 01 ינואר 2017
16 נחיתת אונס עקב כביית מנוע לאחר הניתוק (מס' דו"ח 99-16) שני, 26 דצמבר 2016
17 כביית מנוע באוויר ונחיתת אונס (דו"ח סופי 60-16) חמישי, 15 ספטמבר 2016
18 נחיתת אונס מגובה נמוך עקב אובדן כוח חלקי (דו"ח סופי 73-16) חמישי, 08 ספטמבר 2016
19 נחיתת ציוף בים עקב כביית שני המנועים (דו"ח סופי 33-16) שלישי, 05 יולי 2016
20 נחיתות עם גלגל ראשי לא נעול (דו"ח סופי 18-16) חמישי, 30 יוני 2016
<< התחלה < קודם 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 הבא > סיום >>

דף 2 מתוך 64

הודעות החוקר הראשי

ראשון, 13 אוגוסט 2017
חליפה קרובה בין מטוס נוסעים לרב-להב (דוח 50-17)
מס' הודעה: 1195 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 50-17, לתקרית שארעה בתאריך 10.6.2017, ל - A-320 אות קריאה HA-LPX, בנתב"ג
קרא עוד...חליפה קרובה בין מטוס נוסעים לרב-להב (דוח 50-17)
שני, 07 אוגוסט 2017
השתבשות נחיתה וירידה מסוף מסלול (41-17)
מס' הודעה: 1194 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 41-17 לתקרית שאירעה בתאריך 14/07/2017 למטוס מסוג טקסן שרישומו 4X-HLN.
קרא עוד...השתבשות נחיתה וירידה מסוף מסלול (41-17)
ראשון, 23 יולי 2017
חקירת הגורם האנושי עפ"י מודל הגבינה השוויצרית (חקירת תאונות ותקריות אוויר)
מס' הודעה: 1193 | פרסום מאמר בנושא: "הגורם האנושי בתעופה", שנכתב ע"י החוקר גיל ארנון
קרא עוד...חקירת הגורם האנושי עפ"י מודל הגבינה השוויצרית (חקירת תאונות ותקריות אוויר)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה