מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:
050-6212757
050-6212435
משרד החוקר הראשי
עמוד הביתבטיחות טיסהדוחות חקירה בטיחותיים

דוחות חקירה בטיחותיים

						100_caa-1.jpg
חוק הטיס, התשע"א - 2011 קובע: "חקירה של אירוע בטיחותי היא הליך הכולל איסוף מידע וניתוחו, הסקת מסקנות, לרבות קביעת הסיבות לאירוע הבטיחותי או הגורמים שתרמו להתרחשותו, ומתן המלצות הנוגעות לעניין לצורך שיפור בטיחות התעופה, ככל שלדעת החוקר הראשי יש בכך צורך".
"מטרתה הבלעדית של חקירה בטיחותית היא מניעת אירועים בטיחותיים, ואין תכליתה ייחוס אחריות אזרחית, פלילית או משמעתית לאירועים כאמור".
מהוראות החוק ביחס לדוח הסופי
21 המראה בנתוני משקל שגויים במחשב - Takeoff with wrong weight parameters in the FMC (דו"ח סופי 33-18) שני, 26 נובמבר 2018
22 אובדן שליטה לאחר המראה וצלילה לקרקע (דוח 92-18) (דו"ח סופי 92-18) שלישי, 13 נובמבר 2018
23 פתיחת דלת מטוס מדוחס שפגעה בעוצמה בקברניט (דו"ח סופי 02-18) שלישי, 16 אוקטובר 2018
24 פגיעת פרופלור במכשול במהלך הסעה (דו"ח סופי 42-18) שני, 15 אוקטובר 2018
25 גרירה לא מסודרת והתרסקות דאון (דו"ח סופי 68-18) ראשון, 07 אוקטובר 2018
26 חליפה קרובה באזורי טיסה (דוח 87-18) (דו"ח סופי 87-18) רביעי, 03 אוקטובר 2018
27 קירבה מסוכנת בין שני כלי טיס (דו"ח סופי 26-18) רביעי, 12 ספטמבר 2018
28 נחיתת אונס עקב אזילת דלק וכביית מנוע (דו"ח סופי 84-18) שלישי, 04 ספטמבר 2018
29 אובדן שליטה והתרסקות לאחר המראה (דו"ח סופי 78-18) רביעי, 29 אוגוסט 2018
30 התנגשות ממ"ג-ים במהלך התנעה לטיסה (דו"ח סופי 62-18) חמישי, 19 יולי 2018
<< התחלה < קודם 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 הבא > סיום >>

דף 3 מתוך 70

הודעות החוקר הראשי

רביעי, 21 אוגוסט 2019
תמרון חריף, איבוד שליטה והתרסקות (64-19)
מס' הודעה: 1319 | מידע על אירוע מספר 64-19, לתאונה שאירעה בתאריך 18/08/2019 למרחף באתר ארסוף
קרא עוד...תמרון חריף, איבוד שליטה והתרסקות (64-19)
רביעי, 21 אוגוסט 2019
נזק בפינוי לאחר נחיתה (60-19)
מס' הודעה: 1318 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 60-19, לתאונה שאירעה בתאריך 27.7.2019 לאז"מ זודיאק, סימן רישום 4X-HTM, ליד קיבוץ האון
קרא עוד...נזק בפינוי לאחר נחיתה (60-19)
שני, 19 אוגוסט 2019
הפסקת השימוש במנחת רבדים
מס' הודעה: 1317 | הפסקת השימוש במנחת רבדים - הודעת בטיחות
קרא עוד...הפסקת השימוש במנחת רבדים
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה