מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:050-6212329
משרד החוקר הראשי
עמוד הביתבטיחות טיסהדוחות חקירה בטיחותיים

דוחות חקירה בטיחותיים

						100_caa-1.jpg
חוק הטיס, התשע"א - 2011 קובע: "חקירה של אירוע בטיחותי היא הליך הכולל איסוף מידע וניתוחו, הסקת מסקנות, לרבות קביעת הסיבות לאירוע הבטיחותי או הגורמים שתרמו להתרחשותו, ומתן המלצות הנוגעות לעניין לצורך שיפור בטיחות התעופה, ככל שלדעת החוקר הראשי יש בכך צורך".
"מטרתה הבלעדית של חקירה בטיחותית היא מניעת אירועים בטיחותיים, ואין תכליתה ייחוס אחריות אזרחית, פלילית או משמעתית לאירועים כאמור".
מהוראות החוק ביחס לדוח הסופי
31 חליפה קרובה בתחום פיקוח (דו"ח סופי 87-15) שני, 25 ינואר 2016
32 כיבויי מנוע עקב אובדן לחץ שמן ונחיתה (דוח 50+52-15) (דו"ח סופי 50-15) שני, 14 דצמבר 2015
33 תאונת צניחה קטלנית בצ'כיה (דו"ח סופי 77-15) חמישי, 10 דצמבר 2015
34 הנמכה והתרסקות אחרי המראה (דו"ח סופי 78-15) שני, 30 נובמבר 2015
35 אובדן שליטה בגלשן ופתיחת מצנח חירום (מס' דו"ח 104-15) חמישי, 26 נובמבר 2015
36 נחיתת אונס בשטח עקב רעידות ואובדן כוח חלקי (דו"ח סופי 97-15) שלישי, 24 נובמבר 2015
37 כביית מנוע באוויר והתרסקות (דו"ח סופי 103-15) חמישי, 29 אוקטובר 2015
38 הסעה לא מבוקרת ונפילה לתעלת ניקוז (דו"ח סופי 62-15) חמישי, 17 ספטמבר 2015
39 שתי הפסקות משימה עקב ירידת כח (דו"ח סופי 55-15) חמישי, 17 ספטמבר 2015
40 חציית מסלול פעיל לנחיתה ע"י רכב FM (דו"ח סופי 57-15) שלישי, 01 ספטמבר 2015
<< התחלה < קודם 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 הבא > סיום >>

דף 4 מתוך 64

הודעות החוקר הראשי

ראשון, 13 אוגוסט 2017
חליפה קרובה בין מטוס נוסעים לרב-להב (דוח 50-17)
מס' הודעה: 1195 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 50-17, לתקרית שארעה בתאריך 10.6.2017, ל - A-320 אות קריאה HA-LPX, בנתב"ג
קרא עוד...חליפה קרובה בין מטוס נוסעים לרב-להב (דוח 50-17)
שני, 07 אוגוסט 2017
השתבשות נחיתה וירידה מסוף מסלול (41-17)
מס' הודעה: 1194 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 41-17 לתקרית שאירעה בתאריך 14/07/2017 למטוס מסוג טקסן שרישומו 4X-HLN.
קרא עוד...השתבשות נחיתה וירידה מסוף מסלול (41-17)
ראשון, 23 יולי 2017
חקירת הגורם האנושי עפ"י מודל הגבינה השוויצרית (חקירת תאונות ותקריות אוויר)
מס' הודעה: 1193 | פרסום מאמר בנושא: "הגורם האנושי בתעופה", שנכתב ע"י החוקר גיל ארנון
קרא עוד...חקירת הגורם האנושי עפ"י מודל הגבינה השוויצרית (חקירת תאונות ותקריות אוויר)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה