מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:050-6212329
משרד החוקר הראשי
עמוד הביתבטיחות טיסהדוחות חקירה בטיחותיים

דוחות חקירה בטיחותיים

						100_caa-1.jpg
חוק הטיס, התשע"א - 2011 קובע: "חקירה של אירוע בטיחותי היא הליך הכולל איסוף מידע וניתוחו, הסקת מסקנות, לרבות קביעת הסיבות לאירוע הבטיחותי או הגורמים שתרמו להתרחשותו, ומתן המלצות הנוגעות לעניין לצורך שיפור בטיחות התעופה, ככל שלדעת החוקר הראשי יש בכך צורך".
"מטרתה הבלעדית של חקירה בטיחותית היא מניעת אירועים בטיחותיים, ואין תכליתה ייחוס אחריות אזרחית, פלילית או משמעתית לאירועים כאמור".
מהוראות החוק ביחס לדוח הסופי
41 חליפה קרובה מעל אילת (דו"ח סופי 67-15) שני, 31 אוגוסט 2015
42 פגיעה בקו מתח בגישה לבדיקת שטח הפעלה (דו"ח סופי 84-15) ראשון, 16 אוגוסט 2015
43 אובדן שליטה בתמרון חריף ונפילה מגובה (דו"ח סופי 70-15) רביעי, 12 אוגוסט 2015
44 השתבשות נחיתה, גמר מסלול וירידה (דו"ח סופי 74-15) שלישי, 11 אוגוסט 2015
45 כשל מנוע בטיפוס לאחר המראה וחזרה (דו"ח סופי 107-14) שני, 03 אוגוסט 2015
46 הפסקת ריצת המראה עקב כשל מנוע ימין (דו"ח סופי 116-12) ראשון, 02 אוגוסט 2015
47 חליפה קרובה בין שני כלי טיס (דו"ח סופי 46-15) חמישי, 30 יולי 2015
48 כשל טכני וקריסת כן נסע ראשי בנחיתה (דו"ח סופי 63-15) ראשון, 26 יולי 2015
49 גישה לנחיתה על מסלול שגוי (דו"ח סופי 61-15) חמישי, 09 יולי 2015
50 הזדקרות בנחיתה ופגיעה קשה בקרקע (דו"ח סופי 56-15) חמישי, 09 יולי 2015
<< התחלה < קודם 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 הבא > סיום >>

דף 5 מתוך 64

הודעות החוקר הראשי

ראשון, 13 אוגוסט 2017
חליפה קרובה בין מטוס נוסעים לרב-להב (דוח 50-17)
מס' הודעה: 1195 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 50-17, לתקרית שארעה בתאריך 10.6.2017, ל - A-320 אות קריאה HA-LPX, בנתב"ג
קרא עוד...חליפה קרובה בין מטוס נוסעים לרב-להב (דוח 50-17)
שני, 07 אוגוסט 2017
השתבשות נחיתה וירידה מסוף מסלול (41-17)
מס' הודעה: 1194 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 41-17 לתקרית שאירעה בתאריך 14/07/2017 למטוס מסוג טקסן שרישומו 4X-HLN.
קרא עוד...השתבשות נחיתה וירידה מסוף מסלול (41-17)
ראשון, 23 יולי 2017
חקירת הגורם האנושי עפ"י מודל הגבינה השוויצרית (חקירת תאונות ותקריות אוויר)
מס' הודעה: 1193 | פרסום מאמר בנושא: "הגורם האנושי בתעופה", שנכתב ע"י החוקר גיל ארנון
קרא עוד...חקירת הגורם האנושי עפ"י מודל הגבינה השוויצרית (חקירת תאונות ותקריות אוויר)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה