מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:050-6212329
משרד החוקר הראשי
עמוד הביתבטיחות טיסהדוחות חקירה בטיחותיים

דוחות חקירה בטיחותיים

						100_caa-1.jpg
חוק הטיס, התשע"א - 2011 קובע: "חקירה של אירוע בטיחותי היא הליך הכולל איסוף מידע וניתוחו, הסקת מסקנות, לרבות קביעת הסיבות לאירוע הבטיחותי או הגורמים שתרמו להתרחשותו, ומתן המלצות הנוגעות לעניין לצורך שיפור בטיחות התעופה, ככל שלדעת החוקר הראשי יש בכך צורך".
"מטרתה הבלעדית של חקירה בטיחותית היא מניעת אירועים בטיחותיים, ואין תכליתה ייחוס אחריות אזרחית, פלילית או משמעתית לאירועים כאמור".
מהוראות החוק ביחס לדוח הסופי
41 הסעה לא מבוקרת ונפילה לתעלת ניקוז (דו"ח סופי 62-15) חמישי, 17 ספטמבר 2015
42 שתי הפסקות משימה עקב ירידת כח (דו"ח סופי 55-15) חמישי, 17 ספטמבר 2015
43 חציית מסלול פעיל לנחיתה ע"י רכב FM (דו"ח סופי 57-15) שלישי, 01 ספטמבר 2015
44 חליפה קרובה מעל אילת (דו"ח סופי 67-15) שני, 31 אוגוסט 2015
45 פגיעה בקו מתח בגישה לבדיקת שטח הפעלה (דו"ח סופי 84-15) ראשון, 16 אוגוסט 2015
46 אובדן שליטה בתמרון חריף ונפילה מגובה (דו"ח סופי 70-15) רביעי, 12 אוגוסט 2015
47 השתבשות נחיתה, גמר מסלול וירידה (דו"ח סופי 74-15) שלישי, 11 אוגוסט 2015
48 כשל מנוע בטיפוס לאחר המראה וחזרה (דו"ח סופי 107-14) שני, 03 אוגוסט 2015
49 הפסקת ריצת המראה עקב כשל מנוע ימין (דו"ח סופי 116-12) ראשון, 02 אוגוסט 2015
50 חליפה קרובה בין שני כלי טיס (דו"ח סופי 46-15) חמישי, 30 יולי 2015
<< התחלה < קודם 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 הבא > סיום >>

דף 5 מתוך 64

הודעות החוקר הראשי

רביעי, 11 אוקטובר 2017
השתבשות נחיתה של מרחף ופגיעה קשה בקרקע (69-17)
מס' הודעה: 1202 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 69-17 לגבי תאונת מרחף באתר הרחיפה במבוא חמה בתאריך 4.8.2017
קרא עוד...השתבשות נחיתה של מרחף ופגיעה קשה בקרקע (69-17)
רביעי, 11 אוקטובר 2017
קנגורו בנחיתה ונזק לקדמת המטוס (68-17)
מס' הודעה: 1201 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 68-17 לתאונה שארעה למטוס טכסן HYN, בתאריך 10.10.2017 במנחת ראשון.
קרא עוד...קנגורו בנחיתה ונזק לקדמת המטוס (68-17)
שני, 09 אוקטובר 2017
אובדן שליטה ונפילה לשטח סבוך (66-17)
מס' הודעה: 1200 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 66-17 לתקרית שארעה בתאריך 7.10.2017 למרחף שיצא מאתר הר האר"י.
קרא עוד...אובדן שליטה ונפילה לשטח סבוך (66-17)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה