מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:050-6212329
משרד החוקר הראשי
עמוד הביתבטיחות טיסהדוחות חקירה בטיחותיים

דוחות חקירה בטיחותיים

						100_caa-1.jpg
חוק הטיס, התשע"א - 2011 קובע: "חקירה של אירוע בטיחותי היא הליך הכולל איסוף מידע וניתוחו, הסקת מסקנות, לרבות קביעת הסיבות לאירוע הבטיחותי או הגורמים שתרמו להתרחשותו, ומתן המלצות הנוגעות לעניין לצורך שיפור בטיחות התעופה, ככל שלדעת החוקר הראשי יש בכך צורך".
"מטרתה הבלעדית של חקירה בטיחותית היא מניעת אירועים בטיחותיים, ואין תכליתה ייחוס אחריות אזרחית, פלילית או משמעתית לאירועים כאמור".
מהוראות החוק ביחס לדוח הסופי
51 כביית מנוע באוויר ונחיתת אונס בשטח לאחר כביית מנוע (דו"ח סופי 58-15) חמישי, 09 יולי 2015
52 היחלצות מסחרור ונחיתת חירום בשטח (דו"ח סופי 35-15) רביעי, 08 יולי 2015
53 טיפוס לא מבוקר של דאון בעת הגרירה (דו"ח סופי 53-15) ראשון, 28 יוני 2015
54 כשל מנוע באוויר ונחיתת אונס בשטח (דו"ח סופי 51-15) חמישי, 25 יוני 2015
55 פגיעת מרסס בתיל הארקה (דו"ח סופי 47-15) שלישי, 23 יוני 2015
56 כשל צמיג שהוביל להפסקת המראה ואש (דו"ח סופי 33-15) שני, 01 יוני 2015
57 סטייה מהמסלול בהליכה סביב והפסקת ההמראה (דו"ח סופי 48-15) ראשון, 31 מאי 2015
58 נחיתת חירום עקב התראת כמות דלק נמוכה (דו"ח סופי 43-15) שלישי, 26 מאי 2015
59 נפילת כוח מנוע לאחר המראה (דו"ח סופי 24-15) שלישי, 19 מאי 2015
60 פגיעה בעמוד בגישה לנחיתה והתרסקות (דו"ח סופי 31-15) רביעי, 13 מאי 2015
<< התחלה < קודם 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 הבא > סיום >>

דף 6 מתוך 64

הודעות החוקר הראשי

ראשון, 13 אוגוסט 2017
חליפה קרובה בין מטוס נוסעים לרב-להב (דוח 50-17)
מס' הודעה: 1195 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 50-17, לתקרית שארעה בתאריך 10.6.2017, ל - A-320 אות קריאה HA-LPX, בנתב"ג
קרא עוד...חליפה קרובה בין מטוס נוסעים לרב-להב (דוח 50-17)
שני, 07 אוגוסט 2017
השתבשות נחיתה וירידה מסוף מסלול (41-17)
מס' הודעה: 1194 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 41-17 לתקרית שאירעה בתאריך 14/07/2017 למטוס מסוג טקסן שרישומו 4X-HLN.
קרא עוד...השתבשות נחיתה וירידה מסוף מסלול (41-17)
ראשון, 23 יולי 2017
חקירת הגורם האנושי עפ"י מודל הגבינה השוויצרית (חקירת תאונות ותקריות אוויר)
מס' הודעה: 1193 | פרסום מאמר בנושא: "הגורם האנושי בתעופה", שנכתב ע"י החוקר גיל ארנון
קרא עוד...חקירת הגורם האנושי עפ"י מודל הגבינה השוויצרית (חקירת תאונות ותקריות אוויר)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה