מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:050-6212329
משרד החוקר הראשי
עמוד הביתבטיחות טיסהדוחות חקירה בטיחותיים

דוחות חקירה בטיחותיים

						100_caa-1.jpg
חוק הטיס, התשע"א - 2011 קובע: "חקירה של אירוע בטיחותי היא הליך הכולל איסוף מידע וניתוחו, הסקת מסקנות, לרבות קביעת הסיבות לאירוע הבטיחותי או הגורמים שתרמו להתרחשותו, ומתן המלצות הנוגעות לעניין לצורך שיפור בטיחות התעופה, ככל שלדעת החוקר הראשי יש בכך צורך".
"מטרתה הבלעדית של חקירה בטיחותית היא מניעת אירועים בטיחותיים, ואין תכליתה ייחוס אחריות אזרחית, פלילית או משמעתית לאירועים כאמור".
מהוראות החוק ביחס לדוח הסופי
51 כשל טכני וקריסת כן נסע ראשי בנחיתה (דו"ח סופי 63-15) ראשון, 26 יולי 2015
52 גישה לנחיתה על מסלול שגוי (דו"ח סופי 61-15) חמישי, 09 יולי 2015
53 הזדקרות בנחיתה ופגיעה קשה בקרקע (דו"ח סופי 56-15) חמישי, 09 יולי 2015
54 כביית מנוע באוויר ונחיתת אונס בשטח לאחר כביית מנוע (דו"ח סופי 58-15) חמישי, 09 יולי 2015
55 היחלצות מסחרור ונחיתת חירום בשטח (דו"ח סופי 35-15) רביעי, 08 יולי 2015
56 טיפוס לא מבוקר של דאון בעת הגרירה (דו"ח סופי 53-15) ראשון, 28 יוני 2015
57 כשל מנוע באוויר ונחיתת אונס בשטח (דו"ח סופי 51-15) חמישי, 25 יוני 2015
58 פגיעת מרסס בתיל הארקה (דו"ח סופי 47-15) שלישי, 23 יוני 2015
59 כשל צמיג שהוביל להפסקת המראה ואש (דו"ח סופי 33-15) שני, 01 יוני 2015
60 סטייה מהמסלול בהליכה סביב והפסקת ההמראה (דו"ח סופי 48-15) ראשון, 31 מאי 2015
<< התחלה < קודם 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 הבא > סיום >>

דף 6 מתוך 64

הודעות החוקר הראשי

רביעי, 11 אוקטובר 2017
השתבשות נחיתה של מרחף ופגיעה קשה בקרקע (69-17)
מס' הודעה: 1202 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 69-17 לגבי תאונת מרחף באתר הרחיפה במבוא חמה בתאריך 4.8.2017
קרא עוד...השתבשות נחיתה של מרחף ופגיעה קשה בקרקע (69-17)
רביעי, 11 אוקטובר 2017
קנגורו בנחיתה ונזק לקדמת המטוס (68-17)
מס' הודעה: 1201 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 68-17 לתאונה שארעה למטוס טכסן HYN, בתאריך 10.10.2017 במנחת ראשון.
קרא עוד...קנגורו בנחיתה ונזק לקדמת המטוס (68-17)
שני, 09 אוקטובר 2017
אובדן שליטה ונפילה לשטח סבוך (66-17)
מס' הודעה: 1200 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 66-17 לתקרית שארעה בתאריך 7.10.2017 למרחף שיצא מאתר הר האר"י.
קרא עוד...אובדן שליטה ונפילה לשטח סבוך (66-17)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה