מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:050-6212329
משרד החוקר הראשי
עמוד הביתבטיחות טיסהדוחות חקירה בטיחותיים

דוחות חקירה בטיחותיים

						100_caa-1.jpg
חוק הטיס, התשע"א - 2011 קובע: "חקירה של אירוע בטיחותי היא הליך הכולל איסוף מידע וניתוחו, הסקת מסקנות, לרבות קביעת הסיבות לאירוע הבטיחותי או הגורמים שתרמו להתרחשותו, ומתן המלצות הנוגעות לעניין לצורך שיפור בטיחות התעופה, ככל שלדעת החוקר הראשי יש בכך צורך".
"מטרתה הבלעדית של חקירה בטיחותית היא מניעת אירועים בטיחותיים, ואין תכליתה ייחוס אחריות אזרחית, פלילית או משמעתית לאירועים כאמור".
מהוראות החוק ביחס לדוח הסופי
601 נפילת דיילת מדלת אחורית (דו"ח סופי 10-05) חמישי, 21 יולי 2005
602 קרבה מסוכנת בין מטוסים (דו"ח סופי 20-05) ראשון, 26 יוני 2005
603 כביית מנוע בנחיתה (דו"ח סופי 12-05) רביעי, 15 יוני 2005
604 פגיעה בעץ במהלך המראה (דו"ח סופי 08-05) חמישי, 09 יוני 2005
605 נזק למטוס בעקבות נחיתה בשטח (דו"ח סופי 35-04) חמישי, 19 מאי 2005
606 "גמר מסלול" בנחיתה (דו"ח סופי 05-05) חמישי, 19 מאי 2005
607 פגיעת מטוס ע"י טיסן (דו"ח סופי 01-05) חמישי, 19 מאי 2005
608 דחיפת מטוס נוסעים אל מחוץ למסלול ההסעה (דו"ח סופי 40-05) שלישי, 15 מרץ 2005
609 נחיתת אונס עקב ניתוק להב פרופלור (דו"ח סופי 34-04) שלישי, 15 מרץ 2005
610 במהלך תרגול הנמכה פגע בקרקע והתרסק (דו"ח סופי 39-04) שלישי, 08 מרץ 2005
<< התחלה < קודם 61 62 63 64 65 66 67 68 69 הבא > סיום >>

דף 61 מתוך 69

הודעות החוקר הראשי

שלישי, 18 יוני 2019
אובדן תקשורת והיעלמות כלי הטיס (48-19)
מס' הודעה: 1307 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 48-19, לתאונה שאירעה בתאריך 12/06/2019 לרחפן רב להב מסוג פנטום 4, סימן רישום 4X-XJD באזור קיבוץ גונן
קרא עוד...אובדן תקשורת והיעלמות כלי הטיס (48-19)
שני, 17 יוני 2019
עדכון להתראת בטיחות שפרסם החוקר הראשי בתאריך 13.6.2019
מס' הודעה: 1306 | העדכון כולל כבר את התראת הבטיחות הדחופה שפורסמה
קרא עוד...עדכון להתראת בטיחות שפרסם החוקר הראשי בתאריך 13.6.2019
חמישי, 13 יוני 2019
התראת בטיחות דחופה בעניין תדלוק מטוסים בדלק 95 אוקטן
מס' הודעה: 1305 | במהלך החודש האחרון אירעו מספר אירועים של אובדן כוח מנוע במטוסים ממנחת ראשון לציון, אשר תדלקו את מטוסיהם בדלק 95 אוקטן, בתחנת הדלק של המנחת. חקירת החוקר הראשי העלתה, כי אחת הסיבות העיקריות, ברוב המקרים, נגרמה, בסבירות גבוהה, כתוצאה מהתופעה של "נעילת אדים".
קרא עוד...התראת בטיחות דחופה בעניין תדלוק מטוסים בדלק 95 אוקטן
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה