מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:050-6212329
משרד החוקר הראשי
עמוד הביתבטיחות טיסהדוחות חקירה בטיחותיים

דוחות חקירה בטיחותיים

						100_caa-1.jpg
חוק הטיס, התשע"א - 2011 קובע: "חקירה של אירוע בטיחותי היא הליך הכולל איסוף מידע וניתוחו, הסקת מסקנות, לרבות קביעת הסיבות לאירוע הבטיחותי או הגורמים שתרמו להתרחשותו, ומתן המלצות הנוגעות לעניין לצורך שיפור בטיחות התעופה, ככל שלדעת החוקר הראשי יש בכך צורך".
"מטרתה הבלעדית של חקירה בטיחותית היא מניעת אירועים בטיחותיים, ואין תכליתה ייחוס אחריות אזרחית, פלילית או משמעתית לאירועים כאמור".
מהוראות החוק ביחס לדוח הסופי
621 נחיתת אונס עקב כביית מנוע באוויר (דו"ח סופי 20-04) רביעי, 11 אוגוסט 2004
622 חזרה לנחיתה עקב כשל מנוע (דו"ח סופי 19-04) ראשון, 08 אוגוסט 2004
623 נחיתה כבדה על כן נסע קדמי (דו"ח סופי 14-04) שלישי, 15 יוני 2004
624 עשן במנוע במהלך התנעה (דו"ח סופי 25-03) רביעי, 02 יוני 2004
625 ניתוק להב ראשי מהרוטור והתרסקות (דו"ח סופי 06-04) שלישי, 01 יוני 2004
626 תקלת מנוע והתהפכות במהלך נחיתת אונס (דו"ח סופי 03-04) ראשון, 18 אפריל 2004
627 א-סימטריה במדפים בגישה לנחיתה (דו"ח סופי 02-04) שני, 09 פברואר 2004
628 תקלה במנוע, נחיתה בשטח והתהפכות (דו"ח סופי 48-03) שבת, 07 פברואר 2004
629 ירידה בסוף מסלול בנחיתה (דו"ח סופי 49-03) רביעי, 04 פברואר 2004
630 הזדקרות ונפילה לקרקע (דו"ח סופי 45-03) שלישי, 27 ינואר 2004
<< התחלה < קודם 61 62 63 64 65 66 67 68 69 הבא > סיום >>

דף 63 מתוך 69

הודעות החוקר הראשי

שלישי, 18 יוני 2019
אובדן תקשורת והיעלמות כלי הטיס (48-19)
מס' הודעה: 1307 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 48-19, לתאונה שאירעה בתאריך 12/06/2019 לרחפן רב להב מסוג פנטום 4, סימן רישום 4X-XJD באזור קיבוץ גונן
קרא עוד...אובדן תקשורת והיעלמות כלי הטיס (48-19)
שני, 17 יוני 2019
עדכון להתראת בטיחות שפרסם החוקר הראשי בתאריך 13.6.2019
מס' הודעה: 1306 | העדכון כולל כבר את התראת הבטיחות הדחופה שפורסמה
קרא עוד...עדכון להתראת בטיחות שפרסם החוקר הראשי בתאריך 13.6.2019
חמישי, 13 יוני 2019
התראת בטיחות דחופה בעניין תדלוק מטוסים בדלק 95 אוקטן
מס' הודעה: 1305 | במהלך החודש האחרון אירעו מספר אירועים של אובדן כוח מנוע במטוסים ממנחת ראשון לציון, אשר תדלקו את מטוסיהם בדלק 95 אוקטן, בתחנת הדלק של המנחת. חקירת החוקר הראשי העלתה, כי אחת הסיבות העיקריות, ברוב המקרים, נגרמה, בסבירות גבוהה, כתוצאה מהתופעה של "נעילת אדים".
קרא עוד...התראת בטיחות דחופה בעניין תדלוק מטוסים בדלק 95 אוקטן
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה