מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:050-6212329
משרד החוקר הראשי
עמוד הביתבטיחות טיסהדוחות חקירה בטיחותיים

דוחות חקירה בטיחותיים

						100_caa-1.jpg
חוק הטיס, התשע"א - 2011 קובע: "חקירה של אירוע בטיחותי היא הליך הכולל איסוף מידע וניתוחו, הסקת מסקנות, לרבות קביעת הסיבות לאירוע הבטיחותי או הגורמים שתרמו להתרחשותו, ומתן המלצות הנוגעות לעניין לצורך שיפור בטיחות התעופה, ככל שלדעת החוקר הראשי יש בכך צורך".
"מטרתה הבלעדית של חקירה בטיחותית היא מניעת אירועים בטיחותיים, ואין תכליתה ייחוס אחריות אזרחית, פלילית או משמעתית לאירועים כאמור".
מהוראות החוק ביחס לדוח הסופי
631 כשל קורות עורפיות בממ"ג (דו"ח סופי 41-03) רביעי, 21 ינואר 2004
632 רכב גורר דאון חצה מסלול בשימוש (דו"ח סופי 47-03) רביעי, 14 ינואר 2004
633 אי הורדת גלגלים ונחיתה על הגחון (דו"ח סופי 36-03) שני, 22 דצמבר 2003
634 כביית מנוע באוויר ונחיתה בשטח (דו"ח סופי 08-03) שני, 01 דצמבר 2003
635 קרבה מסוכנת בין מטוסים (דו"ח סופי 30-03) שני, 24 נובמבר 2003
636 פגיעה ב"תיל ערוב שבת" (דו"ח סופי 29-03) שלישי, 18 נובמבר 2003
637 פגיעה בקרקע במהלך הנמכה (דו"ח סופי 24-03) שלישי, 04 נובמבר 2003
638 התראה על אובדן מערכת הידראולית וחזרה לנחיתה (דו"ח סופי 35-03) שלישי, 28 אוקטובר 2003
639 נזילת שמן במהלך טיסה (דו"ח סופי 19-03) רביעי, 22 אוקטובר 2003
640 המטוס נע לא רצונית בזמן ביצוע בד"ח לפני טיסה (דו"ח סופי 33-03) ראשון, 21 ספטמבר 2003
<< התחלה < קודם 61 62 63 64 65 66 67 68 69 הבא > סיום >>

דף 64 מתוך 69

הודעות החוקר הראשי

שלישי, 18 יוני 2019
אובדן תקשורת והיעלמות כלי הטיס (48-19)
מס' הודעה: 1307 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 48-19, לתאונה שאירעה בתאריך 12/06/2019 לרחפן רב להב מסוג פנטום 4, סימן רישום 4X-XJD באזור קיבוץ גונן
קרא עוד...אובדן תקשורת והיעלמות כלי הטיס (48-19)
שני, 17 יוני 2019
עדכון להתראת בטיחות שפרסם החוקר הראשי בתאריך 13.6.2019
מס' הודעה: 1306 | העדכון כולל כבר את התראת הבטיחות הדחופה שפורסמה
קרא עוד...עדכון להתראת בטיחות שפרסם החוקר הראשי בתאריך 13.6.2019
חמישי, 13 יוני 2019
התראת בטיחות דחופה בעניין תדלוק מטוסים בדלק 95 אוקטן
מס' הודעה: 1305 | במהלך החודש האחרון אירעו מספר אירועים של אובדן כוח מנוע במטוסים ממנחת ראשון לציון, אשר תדלקו את מטוסיהם בדלק 95 אוקטן, בתחנת הדלק של המנחת. חקירת החוקר הראשי העלתה, כי אחת הסיבות העיקריות, ברוב המקרים, נגרמה, בסבירות גבוהה, כתוצאה מהתופעה של "נעילת אדים".
קרא עוד...התראת בטיחות דחופה בעניין תדלוק מטוסים בדלק 95 אוקטן
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה