מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:050-6212329
משרד החוקר הראשי
עמוד הביתבטיחות טיסהדוחות חקירה בטיחותיים

דוחות חקירה בטיחותיים

						100_caa-1.jpg
חוק הטיס, התשע"א - 2011 קובע: "חקירה של אירוע בטיחותי היא הליך הכולל איסוף מידע וניתוחו, הסקת מסקנות, לרבות קביעת הסיבות לאירוע הבטיחותי או הגורמים שתרמו להתרחשותו, ומתן המלצות הנוגעות לעניין לצורך שיפור בטיחות התעופה, ככל שלדעת החוקר הראשי יש בכך צורך".
"מטרתה הבלעדית של חקירה בטיחותית היא מניעת אירועים בטיחותיים, ואין תכליתה ייחוס אחריות אזרחית, פלילית או משמעתית לאירועים כאמור".
מהוראות החוק ביחס לדוח הסופי
641 נחיתת חירום עקב ריח מוזר בתא הטייס (דו"ח סופי 38-03) שני, 01 ספטמבר 2003
642 שבירת מרכב הגלגל בכן נסע קדמי (דו"ח סופי 23-03) חמישי, 28 אוגוסט 2003
643 קריסת גלגל אף בנחיתה וירידה מהמסלול (דו"ח סופי 27-03) שלישי, 26 אוגוסט 2003
644 ירידת כוח במנוע ופגיעה בקרקע (דו"ח סופי 18-03) שלישי, 26 אוגוסט 2003
645 הפסקת המראה עקב מעצור תפוס (דו"ח סופי 10-03) שלישי, 12 אוגוסט 2003
646 כשל אוגן גלגל שמאל בהסעה ועצירה מחוץ למסלול (דו"ח סופי 34-03) שני, 04 אוגוסט 2003
647 חיווי גלגלים אדום ונחיתת חרום (דו"ח סופי 13-03) ראשון, 29 יוני 2003
648 כביית מנוע באוויר (דו"ח סופי 26-03) ראשון, 29 יוני 2003
649 תאונה קטלנית לאחר ההמראה (דו"ח סופי 20-03) שני, 16 יוני 2003
650 איבוד כוח מנוע, איבוד גובה ופגיעה בקרקע (דו"ח סופי 11-03) שני, 09 יוני 2003
<< התחלה < קודם 61 62 63 64 65 66 67 68 69 הבא > סיום >>

דף 65 מתוך 69

הודעות החוקר הראשי

שלישי, 18 יוני 2019
אובדן תקשורת והיעלמות כלי הטיס (48-19)
מס' הודעה: 1307 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 48-19, לתאונה שאירעה בתאריך 12/06/2019 לרחפן רב להב מסוג פנטום 4, סימן רישום 4X-XJD באזור קיבוץ גונן
קרא עוד...אובדן תקשורת והיעלמות כלי הטיס (48-19)
שני, 17 יוני 2019
עדכון להתראת בטיחות שפרסם החוקר הראשי בתאריך 13.6.2019
מס' הודעה: 1306 | העדכון כולל כבר את התראת הבטיחות הדחופה שפורסמה
קרא עוד...עדכון להתראת בטיחות שפרסם החוקר הראשי בתאריך 13.6.2019
חמישי, 13 יוני 2019
התראת בטיחות דחופה בעניין תדלוק מטוסים בדלק 95 אוקטן
מס' הודעה: 1305 | במהלך החודש האחרון אירעו מספר אירועים של אובדן כוח מנוע במטוסים ממנחת ראשון לציון, אשר תדלקו את מטוסיהם בדלק 95 אוקטן, בתחנת הדלק של המנחת. חקירת החוקר הראשי העלתה, כי אחת הסיבות העיקריות, ברוב המקרים, נגרמה, בסבירות גבוהה, כתוצאה מהתופעה של "נעילת אדים".
קרא עוד...התראת בטיחות דחופה בעניין תדלוק מטוסים בדלק 95 אוקטן
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה