מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:050-6212329
משרד החוקר הראשי
עמוד הביתבטיחות טיסהדוחות חקירה בטיחותיים

דוחות חקירה בטיחותיים

						100_caa-1.jpg
חוק הטיס, התשע"א - 2011 קובע: "חקירה של אירוע בטיחותי היא הליך הכולל איסוף מידע וניתוחו, הסקת מסקנות, לרבות קביעת הסיבות לאירוע הבטיחותי או הגורמים שתרמו להתרחשותו, ומתן המלצות הנוגעות לעניין לצורך שיפור בטיחות התעופה, ככל שלדעת החוקר הראשי יש בכך צורך".
"מטרתה הבלעדית של חקירה בטיחותית היא מניעת אירועים בטיחותיים, ואין תכליתה ייחוס אחריות אזרחית, פלילית או משמעתית לאירועים כאמור".
מהוראות החוק ביחס לדוח הסופי
671 יציאת עשן מתא הטייס (דו"ח סופי 17-02) חמישי, 05 ספטמבר 2002
672 סבסב חזק ונעצר על חרטומו במהלך נחיתה (דו"ח סופי 08-02) שלישי, 02 יולי 2002
673 נורית אזהרת מצמד מלווה ברעידות ונחיתה בשטח (דו"ח סופי 05-02) חמישי, 27 יוני 2002
674 נחיתה ללא הורדת גלגלים (דו"ח סופי 12-02) ראשון, 23 יוני 2002
675 חליפה קרובה בין שני מטוסים קלים (דו"ח סופי 10-02) ראשון, 23 יוני 2002
676 כביית מנוע באוויר (דו"ח סופי 09-02) רביעי, 15 מאי 2002
677 פגיעה עם קצה כנף שמאל בתומך זנב של מטוס B-747 (דו"ח סופי 06-02) ראשון, 28 אפריל 2002
678 הדלקות נורית שבבי מנוע במהלך טיסה (דו"ח סופי 04-02) רביעי, 24 אפריל 2002
679 נחיתת אונס, פגיעה בקרקע והתהפכות (דו"ח סופי 02-02) שני, 15 אפריל 2002
680 קריסת כני הנסע במהלך פינוי המסלול (דו"ח סופי 03-02) שלישי, 26 מרץ 2002
<< התחלה < קודם 61 62 63 64 65 66 67 68 69 הבא > סיום >>

דף 68 מתוך 69

הודעות החוקר הראשי

שלישי, 18 יוני 2019
אובדן תקשורת והיעלמות כלי הטיס (48-19)
מס' הודעה: 1307 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 48-19, לתאונה שאירעה בתאריך 12/06/2019 לרחפן רב להב מסוג פנטום 4, סימן רישום 4X-XJD באזור קיבוץ גונן
קרא עוד...אובדן תקשורת והיעלמות כלי הטיס (48-19)
שני, 17 יוני 2019
עדכון להתראת בטיחות שפרסם החוקר הראשי בתאריך 13.6.2019
מס' הודעה: 1306 | העדכון כולל כבר את התראת הבטיחות הדחופה שפורסמה
קרא עוד...עדכון להתראת בטיחות שפרסם החוקר הראשי בתאריך 13.6.2019
חמישי, 13 יוני 2019
התראת בטיחות דחופה בעניין תדלוק מטוסים בדלק 95 אוקטן
מס' הודעה: 1305 | במהלך החודש האחרון אירעו מספר אירועים של אובדן כוח מנוע במטוסים ממנחת ראשון לציון, אשר תדלקו את מטוסיהם בדלק 95 אוקטן, בתחנת הדלק של המנחת. חקירת החוקר הראשי העלתה, כי אחת הסיבות העיקריות, ברוב המקרים, נגרמה, בסבירות גבוהה, כתוצאה מהתופעה של "נעילת אדים".
קרא עוד...התראת בטיחות דחופה בעניין תדלוק מטוסים בדלק 95 אוקטן
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה