מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:050-6212329
משרד החוקר הראשי
עמוד הביתבטיחות טיסהדוחות חקירה בטיחותיים

דוחות חקירה בטיחותיים

						100_caa-1.jpg
חוק הטיס, התשע"א - 2011 קובע: "חקירה של אירוע בטיחותי היא הליך הכולל איסוף מידע וניתוחו, הסקת מסקנות, לרבות קביעת הסיבות לאירוע הבטיחותי או הגורמים שתרמו להתרחשותו, ומתן המלצות הנוגעות לעניין לצורך שיפור בטיחות התעופה, ככל שלדעת החוקר הראשי יש בכך צורך".
"מטרתה הבלעדית של חקירה בטיחותית היא מניעת אירועים בטיחותיים, ואין תכליתה ייחוס אחריות אזרחית, פלילית או משמעתית לאירועים כאמור".
מהוראות החוק ביחס לדוח הסופי
91 כביית מנוע באוויר ונחיתת אונס בשטח (דו"ח סופי 70-14) שלישי, 05 אוגוסט 2014
92 סטייה לאחר הניתוק ופגיעה בממ"ג שעל הקרקע (דו"ח סופי 76-14) שלישי, 05 אוגוסט 2014
93 אובדן תפקוד של איש צוות ונחיתת חירום (דו"ח סופי 67-14) שלישי, 05 אוגוסט 2014
94 אובדן שליטה בהליכה סביב ונפילה מחוץ למסלול (דו"ח סופי 88-14) שני, 04 אוגוסט 2014
95 שבר מנוף מצערת בגישה לנחיתה (דו"ח סופי 83-14) שני, 04 אוגוסט 2014
96 אזילת דלק ונחיתת אונס בשטח (דו"ח סופי 85-14) שני, 21 יולי 2014
97 ירידה מהמסלול בנחיתה ועמידה על האף (דו"ח סופי 64-14) חמישי, 10 יולי 2014
98 חציית אזורי אימון וחליפה קרובה (דו"ח סופי 58-14) רביעי, 09 יולי 2014
99 חליפה קרובה בין כלי טיס (דו"ח סופי 57-14) רביעי, 09 יולי 2014
100 ירידה משמעותית מהמסלול בנחיתה (דו"ח סופי 73-14) שלישי, 08 יולי 2014
<< התחלה < קודם 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 הבא > סיום >>

דף 10 מתוך 64

הודעות החוקר הראשי

ראשון, 13 אוגוסט 2017
חליפה קרובה בין מטוס נוסעים לרב-להב (דוח 50-17)
מס' הודעה: 1195 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 50-17, לתקרית שארעה בתאריך 10.6.2017, ל - A-320 אות קריאה HA-LPX, בנתב"ג
קרא עוד...חליפה קרובה בין מטוס נוסעים לרב-להב (דוח 50-17)
שני, 07 אוגוסט 2017
השתבשות נחיתה וירידה מסוף מסלול (41-17)
מס' הודעה: 1194 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 41-17 לתקרית שאירעה בתאריך 14/07/2017 למטוס מסוג טקסן שרישומו 4X-HLN.
קרא עוד...השתבשות נחיתה וירידה מסוף מסלול (41-17)
ראשון, 23 יולי 2017
חקירת הגורם האנושי עפ"י מודל הגבינה השוויצרית (חקירת תאונות ותקריות אוויר)
מס' הודעה: 1193 | פרסום מאמר בנושא: "הגורם האנושי בתעופה", שנכתב ע"י החוקר גיל ארנון
קרא עוד...חקירת הגורם האנושי עפ"י מודל הגבינה השוויצרית (חקירת תאונות ותקריות אוויר)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה