מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:
050-6212757
050-6212435
משרד החוקר הראשי

סיכום: האם קברניט הוא גם רופא?

מכל האמור עולה כי יש יותר מהגיון אינטואיטיבי בדרך הטיפול המציעה להנמיך נפגע FIH באופן מידי ל"תנאי הקרקע", או פחות, במקביל לכל התערבות רפואית אחרת העשויה לכלול גם מתן חמצן. מכיוון שגם לאחר פעולת הנמכה דרסטית עדיין יידרש זמן לדמו של הנפגע להגיע לרמות רווית חמצן ותכולת חמצן נורמאליות, צריך לספק לו חמצן 100% בלחץ ברומטרי מרבי, כדי להקטין את משך זמן ההתאוששות למינימום וכדי למנוע נזקים נוספים.

האדם כידוע נולד ללכת על הקרקע ולא לעופף...

חשוב להבין את עיקרי ההצעה והתפישה המונחת ביסודה. איגוד הטייסים, חיל האוויר חברת אל על ורופאים תעופתיים תומכים במחקר המוצע. אישוש הנחיותיו וישום רחב היקף של תוצאותיו עשוי לסייע בהצלת חיים, להפחית כאב וסבל, למזער נחיתות חירום רפואי ולחסוך בהוצאות כבדות ומיותרות.

מי ייתן ולא נזדקק להנמכות המוצעות, אבל אם וכאשר.... כן, הקברניט הוא גם רופא!

 

עודכן לאחרונה: שני, 30 אוגוסט 2010 13:39

 

הודעות החוקר הראשי

רביעי, 19 פברואר 2020
פגיעת כנף בהסעה בין פייפר שאיין לבין צסנה 172 (12-20)
מס' הודעה: 1330 | דוח חקירה בטיחותית ראשונית (הפסקת חקירה) לתקרית שאירעה בתאריך 14/02/2020 בין פייפר שאיין סימן רישום N524AM לבין צסנה 172 סימן רישום 4X-CDK בשדה התעופה הרצליה
קרא עוד...פגיעת כנף בהסעה בין פייפר שאיין לבין צסנה 172 (12-20)
שני, 10 פברואר 2020
ירידה ממסלול במהלך נחיתה (11-20)
מס' הודעה: 1329 | דוח חקירה בטיחותית (ראשוני) לתקרית שאירעה בתאריך 3/2/2020 לצסנה 172 סימן רישום 4X-CGV בשדה התעופה חיפה
קרא עוד...ירידה ממסלול במהלך נחיתה (11-20)
שני, 10 פברואר 2020
פגיעת כנף ימין במשאית במהלך הסעה (10-20)
מס' הודעה: 1328 | דוח חקירה בטיחותית ראשוני (הפסקת חקירה) מס' 10-20, לתאונה שאירעה בתאריך 3/2/2020 פייפר PA-28-16, שרישומו 4X-DAD במנחת שדה תימן
קרא עוד...פגיעת כנף ימין במשאית במהלך הסעה (10-20)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה