מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:
050-6212757
050-6212435
משרד החוקר הראשי

עומס יתר כתוצאה מלחץ

רמות לחץ גבוהות עלולות לפגוע באופן חמור בביצועים. חשוב לזכור שהלחץ מצטבר ושהשפעות הלחץ במצב מסוים יכולות לעבור למצב אחר.

תאונות, או אירועים בטיסה, מתרחשים לעיתים בגלל שדרישות המטלה עולות על כושרו של הטייס, או שלחצי היומיום צימצמו את כושרו.

לכל אדם יש מגבלת לחץ אישית. חריגה ממגבלה זו יוצרת עומס יתר, אשר יכול להתבטא בחוסר אפשרות לעמוד אפילו בתנאי עבודה מתונים. מגבלת העומס האישית שונה מאדם לאדם, והיא מושפעת מהמאפיינים הגופניים והפסיכולוגיים של כל אדם.

עודכן לאחרונה: שלישי, 31 אוגוסט 2010 11:33

 

הודעות החוקר הראשי

שני, 10 פברואר 2020
ירידה ממסלול במהלך נחיתה (11-20)
מס' הודעה: 1329 | דוח חקירה בטיחותית (ראשוני) לתקרית שאירעה בתאריך 3/2/2020 לצסנה 172 סימן רישום 4X-CGV בשדה התעופה חיפה
קרא עוד...ירידה ממסלול במהלך נחיתה (11-20)
שני, 10 פברואר 2020
פגיעת כנף ימין במשאית במהלך הסעה (10-20)
מס' הודעה: 1328 | דוח חקירה בטיחותית ראשוני (הפסקת חקירה) מס' 10-20, לתאונה שאירעה בתאריך 3/2/2020 פייפר PA-28-16, שרישומו 4X-DAD במנחת שדה תימן
קרא עוד...פגיעת כנף ימין במשאית במהלך הסעה (10-20)
שני, 10 פברואר 2020
נחיתה כבדה, שבר ציר גלגל וירידה מהמסלול (9-20)
מס' הודעה: 1327 | דוח חקירה בטיחותית (ראשוני) הפסקת חקירה לתאונה שאירעה בתאריך 28/1/2020 לאז"מ דריפטר שרישומו 4X-HFQ, במנחת עין ורד.
קרא עוד...נחיתה כבדה, שבר ציר גלגל וירידה מהמסלול (9-20)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה