מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:
050-6212757
050-6212435
משרד החוקר הראשי

עומס יתר כתוצאה מלחץ

רמות לחץ גבוהות עלולות לפגוע באופן חמור בביצועים. חשוב לזכור שהלחץ מצטבר ושהשפעות הלחץ במצב מסוים יכולות לעבור למצב אחר.

תאונות, או אירועים בטיסה, מתרחשים לעיתים בגלל שדרישות המטלה עולות על כושרו של הטייס, או שלחצי היומיום צימצמו את כושרו.

לכל אדם יש מגבלת לחץ אישית. חריגה ממגבלה זו יוצרת עומס יתר, אשר יכול להתבטא בחוסר אפשרות לעמוד אפילו בתנאי עבודה מתונים. מגבלת העומס האישית שונה מאדם לאדם, והיא מושפעת מהמאפיינים הגופניים והפסיכולוגיים של כל אדם.

עודכן לאחרונה: שלישי, 31 אוגוסט 2010 11:33

 

הודעות החוקר הראשי

רביעי, 13 נובמבר 2019
הזדקרות בהקפה לפני נחיתה (דוח 76-19)
מס' הודעה: 1322 | דוח חקירה בטיחותית ראשוני (הפסקת חקירה) מס' 76-19, לתאונה שארעה בתאריך 2.11.2019, לאווירון זעיר מסוג P92 מס' רישום 4X-HMY, בנחל צניפים
קרא עוד...הזדקרות בהקפה לפני נחיתה (דוח 76-19)
שני, 28 אוקטובר 2019
דוח חקירה בטיחותית ראשוני (הפסקת חקירה) מס' 72-19
מס' הודעה: 1320 | דוח חקירה בטיחותית ראשוני (הפסקת חקירה) מס' 72-19, לתאונה שארעה בתאריך 2.10.2019, לאווירון זעיר מסוג סוואנה, מס' רישום 4X-HIY, במנחת עין ורד
קרא עוד...דוח חקירה בטיחותית ראשוני (הפסקת חקירה) מס' 72-19
שלישי, 01 אוקטובר 2019
אובדן שליטה בהליכה סביב לאחר קנגרו בנחיתה (דוח 74-19)
מס' הודעה: 1321 | דוח חקירה בטיחותית ראשוני (הפסקת חקירה) מס' 74-19, לתאונה שארעה בתאריך 21.10.2019 לאווירון זעיר מסוג AEROPRAKT 22LS מס' רישום 4X-HYL, במנחת עין ורד
קרא עוד...אובדן שליטה בהליכה סביב לאחר קנגרו בנחיתה (דוח 74-19)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה