מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:050-6212329
משרד החוקר הראשי

טיסת לילה

הצד האפל של טיסת לילה
טיסה המבוצעת בכללי טיסת ראיה (כט"ר) טומנת בחובה סכנה גדולה יותר בלילה מאשר במשך היום. לא זו בלבד שסוג מסוים של תאונות אופייני ללילה, אלא שסוג מסוים של תאונות קורה רק לאחר רדת החשכה. בחלק זה מפורטות הסכנות העיקריות שטומנת טיסת ה-כט"ר בלילה, בשלבי ההמראה והנסיקה, בזמן השיוט ליעד, ובשלבי ההנמכה והגישה לנחיתה
1 המראה וטיפוס
2 בשיוט ליעד
3 גישה ונחיתה
4 סיכום הצד האפל של טיסת לילה

הודעות החוקר הראשי

שלישי, 09 אוקטובר 2018
נחיתה כבדה ונזק לכן הנסע (דוח 99-18)
מס' הודעה: 1273 | מידע על אירוע בטיחותי (תחקיר מפעיל) 99-18. בתאריך 27.9.2018, ארעה תאונה לדאון מסוג PW-5 סימן רישום 4X-GAM, במנחת מגידו.
קרא עוד...נחיתה כבדה ונזק לכן הנסע (דוח 99-18)
שני, 08 אוקטובר 2018
צבר אירועי התחממות דלק במטוסי בריסטל (עדכון 1 לדוח 64-18)
מס' הודעה: 1272 | מידע על אירועי בטיחות - עדכון 1 (הודעת עדכון מטעם החוקר הראשי), תיק תקריות מס' 64-18 בתאריכים 15-16.6.2018 ו - 22-23.6.2018, אירעו תקריות לאז"מ מסוג בריסטל.
קרא עוד...צבר אירועי התחממות דלק במטוסי בריסטל (עדכון 1 לדוח 64-18)
שני, 08 אוקטובר 2018
פגיעה בכבל הארקה של קו מתח עליון (96-18)
מס' הודעה: 1271 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 96-18, לתאונה שאירעה בתאריך 17/09/2018 לרחפן רב להב מסוג פנטום 4, באזור כוכב הירדן.
קרא עוד...פגיעה בכבל הארקה של קו מתח עליון (96-18)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה