מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:050-6212329
משרד החוקר הראשי

טיסת לילה

הצד האפל של טיסת לילה
טיסה המבוצעת בכללי טיסת ראיה (כט"ר) טומנת בחובה סכנה גדולה יותר בלילה מאשר במשך היום. לא זו בלבד שסוג מסוים של תאונות אופייני ללילה, אלא שסוג מסוים של תאונות קורה רק לאחר רדת החשכה. בחלק זה מפורטות הסכנות העיקריות שטומנת טיסת ה-כט"ר בלילה, בשלבי ההמראה והנסיקה, בזמן השיוט ליעד, ובשלבי ההנמכה והגישה לנחיתה
1 המראה וטיפוס
2 בשיוט ליעד
3 גישה ונחיתה
4 סיכום הצד האפל של טיסת לילה

הודעות החוקר הראשי

ראשון, 10 פברואר 2019
ירידה ממסלול בעת נחיתה (דוח 6-19)
מס' הודעה: 1295 | מידע על אירוע בטיחותי (הודעת החוקר הראשי) מס' 6-19. בתאריך 26.1.2019, ארעה תקרית ל - PIPER PA 18-150, סימן רישום 4X-CSI, במנחת שדה תימן
קרא עוד...ירידה ממסלול בעת נחיתה (דוח 6-19)
ראשון, 10 פברואר 2019
ירידה ממסלול בעת נחיתה (דוח 6-19)
מס' הודעה: 1295 | מידע על אירוע בטיחותי (הודעת החוקר הראשי) מס' 6-19. בתאריך 26.1.2019, ארעה תקרית ל - PIPER PA 18-150, סימן רישום 4X-CSI, במנחת שדה תימן
קרא עוד...ירידה ממסלול בעת נחיתה (דוח 6-19)
חמישי, 07 פברואר 2019
איבוד שליטה בנחיתה ונפילה (דוח 8-19)
מס' הודעה: 1294 | מידע על אירוע בטיחותי 8-19, בתאריך 4.2.2019, ארעה תאונה למצנח רחיפה, דגם ווינדטק – באלי 2, במצפה רמון
קרא עוד...איבוד שליטה בנחיתה ונפילה (דוח 8-19)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה