מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:
050-6212757
050-6212435
משרד החוקר הראשי

טיסת לילה

הצד האפל של טיסת לילה
טיסה המבוצעת בכללי טיסת ראיה (כט"ר) טומנת בחובה סכנה גדולה יותר בלילה מאשר במשך היום. לא זו בלבד שסוג מסוים של תאונות אופייני ללילה, אלא שסוג מסוים של תאונות קורה רק לאחר רדת החשכה. בחלק זה מפורטות הסכנות העיקריות שטומנת טיסת ה-כט"ר בלילה, בשלבי ההמראה והנסיקה, בזמן השיוט ליעד, ובשלבי ההנמכה והגישה לנחיתה
1 המראה וטיפוס
2 בשיוט ליעד
3 גישה ונחיתה
4 סיכום הצד האפל של טיסת לילה

הודעות החוקר הראשי

שלישי, 21 ינואר 2020
התנתקות רצועת רייזר לאחר המראה לריחוף (6-20)
מס' הודעה: 1326 | דוח חקירה בטיחותית ראשוני (הפסקת חקירה) לתאונה שאירעה למרחף מצנח ממונע רגלי - ממ"ר בתאריך 11/01/2020 באזור נחשונים
קרא עוד...התנתקות רצועת רייזר לאחר המראה לריחוף (6-20)
ראשון, 19 ינואר 2020
פגיעת פרופלור בקרקע בהסעה (דוח 05-20)
מס' הודעה: 1325 | דוח חקירה בטיחותית ראשוני מס' 5-20 בתאריך 11.1.2020 ארעה לתקרית לאווירון זעיר מסוג TEXAN 11.1.2020
קרא עוד...פגיעת פרופלור בקרקע בהסעה (דוח 05-20)
חמישי, 28 נובמבר 2019
בניסיון לחלוף מעל גשר הרכבת הסתחרר ופגע בקרקע (דוח 79-19)
מס' הודעה: 1323 | דוח חקירה בטיחותית ראשוני מס' 79-19, לתאונה שאירעה בתאריך 23/11/2019 למצנח ממונע רגלי, ליד לטרון
קרא עוד...בניסיון לחלוף מעל גשר הרכבת הסתחרר ופגע בקרקע (דוח 79-19)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה