מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:
050-6212757
050-6212435
משרד החוקר הראשי

עייפות בתא הטייס

המלחמה בעייפות בתא הטייס
קיימת חשיבות רבה להתבוננות עקבית ומסודרת אחר התנהגות אנשי צוות האוויר, לפני שהעייפות הופכת גורם משפיע בתא הטייס. בין השאר, חייבים לעמוד על המשמר ולעקוב הדדית - קברניט אחר הקצין הראשון ולהפך, על מנת לגלות סימני עייפות הדדיים
1 כמה מקרים להמחשה
2 מנגנוני שינה
3 תבניות מטרידות
4 עייפות והידרדרות בתפקוד
5 גורם ה"שווארמה בפיתה"
6 שיטות מניעה
7 השכמה
8 עצות להפחתת העייפות

הודעות החוקר הראשי

שלישי, 21 ינואר 2020
התנתקות רצועת רייזר לאחר המראה לריחוף (6-20)
מס' הודעה: 1326 | דוח חקירה בטיחותית ראשוני (הפסקת חקירה) לתאונה שאירעה למרחף מצנח ממונע רגלי - ממ"ר בתאריך 11/01/2020 באזור נחשונים
קרא עוד...התנתקות רצועת רייזר לאחר המראה לריחוף (6-20)
ראשון, 19 ינואר 2020
פגיעת פרופלור בקרקע בהסעה (דוח 05-20)
מס' הודעה: 1325 | דוח חקירה בטיחותית ראשוני מס' 5-20 בתאריך 11.1.2020 ארעה לתקרית לאווירון זעיר מסוג TEXAN 11.1.2020
קרא עוד...פגיעת פרופלור בקרקע בהסעה (דוח 05-20)
חמישי, 28 נובמבר 2019
בניסיון לחלוף מעל גשר הרכבת הסתחרר ופגע בקרקע (דוח 79-19)
מס' הודעה: 1323 | דוח חקירה בטיחותית ראשוני מס' 79-19, לתאונה שאירעה בתאריך 23/11/2019 למצנח ממונע רגלי, ליד לטרון
קרא עוד...בניסיון לחלוף מעל גשר הרכבת הסתחרר ופגע בקרקע (דוח 79-19)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה