מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:050-6212329
משרד החוקר הראשי

עייפות בתא הטייס

המלחמה בעייפות בתא הטייס
קיימת חשיבות רבה להתבוננות עקבית ומסודרת אחר התנהגות אנשי צוות האוויר, לפני שהעייפות הופכת גורם משפיע בתא הטייס. בין השאר, חייבים לעמוד על המשמר ולעקוב הדדית - קברניט אחר הקצין הראשון ולהפך, על מנת לגלות סימני עייפות הדדיים
1 כמה מקרים להמחשה
2 מנגנוני שינה
3 תבניות מטרידות
4 עייפות והידרדרות בתפקוד
5 גורם ה"שווארמה בפיתה"
6 שיטות מניעה
7 השכמה
8 עצות להפחתת העייפות

הודעות החוקר הראשי

ראשון, 19 אוגוסט 2018
גמר מסלול לאחר ביטול המראה חוזרת (דוח 83-18)
מס' הודעה: 1260 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 83-18, לתקרית שארעה בתאריך 18.8.2018 לאז"ם מסוג TEXAN אות קריאה 4X-HYJ, במנחת ראשל"צ
קרא עוד...גמר מסלול לאחר ביטול המראה חוזרת (דוח 83-18)
ראשון, 19 אוגוסט 2018
PROXIMITY BETWEEN AIRLINERS (No. 84-17)
מס' הודעה: 1259 | .FINAL SAFETY INVESTIGATION REPORT No. 84-17 DATE 30.11.2017, BETWEEN AIRCRAFT AIRBUS A321 FLT No. SVR1121, TO AIRCRAFT EMBRAER E190 FLT No. AIZ813, LOCATION EILAT-AQABA
קרא עוד...PROXIMITY BETWEEN AIRLINERS (No. 84-17)
ראשון, 19 אוגוסט 2018
פגיעת פרופלור בגנרטור ברחבת החנייה (75-18)
מס' הודעה: 1258 | מידע על אירוע בטיחותי מספר 75-18, לתאונה שאירעה בתאריך 29/07/2018 למטוס מסוג שאיין 2, שרישומו 4X-CIN, בשדה דב.
קרא עוד...פגיעת פרופלור בגנרטור ברחבת החנייה (75-18)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה