מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:050-6212329
משרד החוקר הראשי

עייפות בתא הטייס

המלחמה בעייפות בתא הטייס
קיימת חשיבות רבה להתבוננות עקבית ומסודרת אחר התנהגות אנשי צוות האוויר, לפני שהעייפות הופכת גורם משפיע בתא הטייס. בין השאר, חייבים לעמוד על המשמר ולעקוב הדדית - קברניט אחר הקצין הראשון ולהפך, על מנת לגלות סימני עייפות הדדיים
1 כמה מקרים להמחשה
2 מנגנוני שינה
3 תבניות מטרידות
4 עייפות והידרדרות בתפקוד
5 גורם ה"שווארמה בפיתה"
6 שיטות מניעה
7 השכמה
8 עצות להפחתת העייפות

הודעות החוקר הראשי

ראשון, 16 דצמבר 2018
פגיעת קצה כנף במסלול בעת נחיתה (128-18)
מס' הודעה: 1289 | מידע על אירוע בטיחותי מספר 128-18, לתקרית שאירעה בתאריך 27.9.2018 למטוס כיבוי אש, Air Tractor 802 שרישומו 4X-AFY.
קרא עוד...פגיעת קצה כנף במסלול בעת נחיתה (128-18)
שלישי, 11 דצמבר 2018
התדרדרות במהלך התנעה (דוח 122-18)
מס' הודעה: 1288 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 122-18, לתקרית שארעה בתאריך 15.11.2018 למטוס כיבוי אש, סימן רישום 4X-AFY במנחת מגידו
קרא עוד...התדרדרות במהלך התנעה (דוח 122-18)
שלישי, 04 דצמבר 2018
פגיעה בחוטי חשמל במהלך עבודת ריסוס (82-18)
מס' הודעה: 1287 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 82-18, לתקרית חמורה שאירעה בתאריך 14/08/2018 למטוס ריסוס מסוג טורבו טראש, סימן רישום 4X-AUY, באזור רבדים
קרא עוד...פגיעה בחוטי חשמל במהלך עבודת ריסוס (82-18)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה