מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:
050-6212757
050-6212435
משרד החוקר הראשי

לקט מספר 12

  • התאונה המרכזית: תאונת מטוס צ'רוקי-6 (20.9.95)
  • אילוף על טייגר
  • מה הרעש...!
  • נזקי ברקים (הרקולס C130)
  • עם הגב אל הרוח (SA-226, BAE-146)
  • כשההנהלה מתערבת (צסנה 310)
  • למרות שזאת לא היתה תאונה (צסנה 172)
  • גמר מסלול עקב הפסקת המראה (2.3.94, MD-82)
  • חסכו בורג – איבדו את כל המטוס (אנטונוב 28)
  • מבט ממעוף הציפור (מטוס קל, F14, Bell 206)
  • בקרה על הפרדות אורכיות
  • יש לו תקנה
  • הגורם האנושי
  • תקרית עם מוסר השכל (בואינג 737, איירבאס)
  • מכתבים למערכת
להורדת הלקט
 

הודעות החוקר הראשי

שני, 10 פברואר 2020
ירידה ממסלול במהלך נחיתה (11-20)
מס' הודעה: 1329 | דוח חקירה בטיחותית (ראשוני) לתקרית שאירעה בתאריך 3/2/2020 לצסנה 172 סימן רישום 4X-CGV בשדה התעופה חיפה
קרא עוד...ירידה ממסלול במהלך נחיתה (11-20)
שני, 10 פברואר 2020
פגיעת כנף ימין במשאית במהלך הסעה (10-20)
מס' הודעה: 1328 | דוח חקירה בטיחותית ראשוני (הפסקת חקירה) מס' 10-20, לתאונה שאירעה בתאריך 3/2/2020 פייפר PA-28-16, שרישומו 4X-DAD במנחת שדה תימן
קרא עוד...פגיעת כנף ימין במשאית במהלך הסעה (10-20)
שני, 10 פברואר 2020
נחיתה כבדה, שבר ציר גלגל וירידה מהמסלול (9-20)
מס' הודעה: 1327 | דוח חקירה בטיחותית (ראשוני) הפסקת חקירה לתאונה שאירעה בתאריך 28/1/2020 לאז"מ דריפטר שרישומו 4X-HFQ, במנחת עין ורד.
קרא עוד...נחיתה כבדה, שבר ציר גלגל וירידה מהמסלול (9-20)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה