מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:
050-6212757
050-6212435
משרד החוקר הראשי

לקט מספר 13

  • התאונה המרכזית: סוף נחיתה במחשבה תחילה (ווסטוינד)
  • מהירות חריגה בגישה לנחיתה (מוני, צסנה 172)
  • קטלינה קטלנית (9.5.85)
  • מבט ממעוף הציפור (בואינג 747, איירבאס, הרקולס C-130)
  • תרחיש דינמי ללא לחץ סטטי (2.10.96, בואינג 757)
  • פורום לבטיחות טיסה
  • יש לו תקנה
  • היסודות החיוניים של בטיחות טיסה (MD-80 16.8.87, DC-8 5.7.70)
  • קול קורא ממעמקים
  • טיסה חופשית - חשיבה חדשנית לעתיד
  • תקרית עם מוסר השכל
  • חשיבותו של ה"קליק" (צסנה 310)
  • הגורם האנושי
להורדת הלקט
 

הודעות החוקר הראשי

שני, 10 פברואר 2020
ירידה ממסלול במהלך נחיתה (11-20)
מס' הודעה: 1329 | דוח חקירה בטיחותית (ראשוני) לתקרית שאירעה בתאריך 3/2/2020 לצסנה 172 סימן רישום 4X-CGV בשדה התעופה חיפה
קרא עוד...ירידה ממסלול במהלך נחיתה (11-20)
שני, 10 פברואר 2020
פגיעת כנף ימין במשאית במהלך הסעה (10-20)
מס' הודעה: 1328 | דוח חקירה בטיחותית ראשוני (הפסקת חקירה) מס' 10-20, לתאונה שאירעה בתאריך 3/2/2020 פייפר PA-28-16, שרישומו 4X-DAD במנחת שדה תימן
קרא עוד...פגיעת כנף ימין במשאית במהלך הסעה (10-20)
שני, 10 פברואר 2020
נחיתה כבדה, שבר ציר גלגל וירידה מהמסלול (9-20)
מס' הודעה: 1327 | דוח חקירה בטיחותית (ראשוני) הפסקת חקירה לתאונה שאירעה בתאריך 28/1/2020 לאז"מ דריפטר שרישומו 4X-HFQ, במנחת עין ורד.
קרא עוד...נחיתה כבדה, שבר ציר גלגל וירידה מהמסלול (9-20)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה