מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:
050-6212757
050-6212435
משרד החוקר הראשי

לקט מספר 15

  • התאונה המרכזית: גמר בחוץ (Twin Otter)
  • האם אתה בכושר
  • מפתח לבטיחות בנתיבי האויר בעתיד
  • מן הפח אל הפחת (B727)
  • הזדקנות מטוסים (B737, DC-10)
  • עם הראש בקיר (B737)
  • אלכוהול וטיסה - שילוב קטלני
  • חדשות וחידושים בתעופה
  • מערכת ניטור רעש ומעקב נתיב
  • תאונת מטוס צסנה 150
  • הגורם האנושי
  • מכ"ם גילוי גזירת רוח בגזרה קדמית
  • מבט ממבט הציפור – מתי הופך אווז לפיל?
להורדת הלקט
 

הודעות החוקר הראשי

שני, 10 פברואר 2020
ירידה ממסלול במהלך נחיתה (11-20)
מס' הודעה: 1329 | דוח חקירה בטיחותית (ראשוני) לתקרית שאירעה בתאריך 3/2/2020 לצסנה 172 סימן רישום 4X-CGV בשדה התעופה חיפה
קרא עוד...ירידה ממסלול במהלך נחיתה (11-20)
שני, 10 פברואר 2020
פגיעת כנף ימין במשאית במהלך הסעה (10-20)
מס' הודעה: 1328 | דוח חקירה בטיחותית ראשוני (הפסקת חקירה) מס' 10-20, לתאונה שאירעה בתאריך 3/2/2020 פייפר PA-28-16, שרישומו 4X-DAD במנחת שדה תימן
קרא עוד...פגיעת כנף ימין במשאית במהלך הסעה (10-20)
שני, 10 פברואר 2020
נחיתה כבדה, שבר ציר גלגל וירידה מהמסלול (9-20)
מס' הודעה: 1327 | דוח חקירה בטיחותית (ראשוני) הפסקת חקירה לתאונה שאירעה בתאריך 28/1/2020 לאז"מ דריפטר שרישומו 4X-HFQ, במנחת עין ורד.
קרא עוד...נחיתה כבדה, שבר ציר גלגל וירידה מהמסלול (9-20)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה