מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:
050-6212757
050-6212435
משרד החוקר הראשי

לקט מספר 22

  • התאונה המרכזית: טוב שמן טוב מ"כבישה קרה" בים (צסנה 172)
  • הערפל: מהו וכיצד הוא נוצר (B747)
  • תקרית עם מוסר השכל (פייפר סנקה)
  • מרכז הכובד במגבלות? (ווסטוינד 2)
  • סיכום תאונות ותקריות - 1998
  • דו"ח טיסת הכרות - תאילנד (איירבאס)
  • חדשות וחידושים בתעופה
  • חקירה בגואם (8.97 B747-300)
  • חוק מרפי או מקריות
  • ביחד
להורדת הלקט
 

הודעות החוקר הראשי

שני, 10 פברואר 2020
ירידה ממסלול במהלך נחיתה (11-20)
מס' הודעה: 1329 | דוח חקירה בטיחותית (ראשוני) לתקרית שאירעה בתאריך 3/2/2020 לצסנה 172 סימן רישום 4X-CGV בשדה התעופה חיפה
קרא עוד...ירידה ממסלול במהלך נחיתה (11-20)
שני, 10 פברואר 2020
פגיעת כנף ימין במשאית במהלך הסעה (10-20)
מס' הודעה: 1328 | דוח חקירה בטיחותית ראשוני (הפסקת חקירה) מס' 10-20, לתאונה שאירעה בתאריך 3/2/2020 פייפר PA-28-16, שרישומו 4X-DAD במנחת שדה תימן
קרא עוד...פגיעת כנף ימין במשאית במהלך הסעה (10-20)
שני, 10 פברואר 2020
נחיתה כבדה, שבר ציר גלגל וירידה מהמסלול (9-20)
מס' הודעה: 1327 | דוח חקירה בטיחותית (ראשוני) הפסקת חקירה לתאונה שאירעה בתאריך 28/1/2020 לאז"מ דריפטר שרישומו 4X-HFQ, במנחת עין ורד.
קרא עוד...נחיתה כבדה, שבר ציר גלגל וירידה מהמסלול (9-20)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה