מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:
050-6212757
050-6212435
משרד החוקר הראשי

לקט מספר 28

  • התאונה המרכזית: תאונת מסוק בל 206 באזור הארבל
  • הערכת סיכוני טיסה
  • נשארו עם 178 שניות לאובדן שליטה
  • המדריך לאויראות טובה
  • הנעלות המחשבה מול הנעלות כן הנסע (צסנה 182-RG)
  • מה הוא קופץ? (B-767-300)
  • חדשות וחידושים
  • האם עליך לפנות לאחור? או הפנייה הבלתי אפשרית שאפשר לבצע! (צסנה 177, בוננזה F33A, פייפר צ'רוקי 6)
  • הצד האפל של טיסת לילה
  • זעם אווירי או הנוסע המתפרע
  • תשעה צעדים לביצוע גישת מכשירים מוצלחת
להורדת הלקט
 

הודעות החוקר הראשי

חמישי, 28 נובמבר 2019
בניסיון לחלוף מעל גשר הרכבת הסתחרר ופגע בקרקע (דוח 79-19)
מס' הודעה: 1323 | דוח חקירה בטיחותית ראשוני מס' 79-19, לתאונה שאירעה בתאריך 23/11/2019 למצנח ממונע רגלי, ליד לטרון
קרא עוד...בניסיון לחלוף מעל גשר הרכבת הסתחרר ופגע בקרקע (דוח 79-19)
רביעי, 27 נובמבר 2019
איבוד שליטה לאחר התנעה והתנגשות בהאנגר (דוח 78-19)
מס' הודעה: 1324 | דוח חקירה בטיחותית ראשוני (הפסקת חקירה) מס' 78-19 לתאונה שארעה בתאריך 23.11.2019 למנצח ממונע גלגלי, במנחת עין ורד.
קרא עוד...איבוד שליטה לאחר התנעה והתנגשות בהאנגר (דוח 78-19)
רביעי, 13 נובמבר 2019
הזדקרות בהקפה לפני נחיתה (דוח 76-19)
מס' הודעה: 1322 | דוח חקירה בטיחותית ראשוני (הפסקת חקירה) מס' 76-19, לתאונה שארעה בתאריך 2.11.2019, לאווירון זעיר מסוג P92 מס' רישום 4X-HMY, בנחל צניפים
קרא עוד...הזדקרות בהקפה לפני נחיתה (דוח 76-19)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה