מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:
050-6212757
050-6212435
משרד החוקר הראשי

לקט מספר 30

  • התאונה המרכזית: יציאה מתוך האור אל החושך- תאונת צסנה 172
  • ההתלבטות בין הימין לשמאל - ניתוח התאונה במילאנו (MD-87, סייטיישן)
  • חדשות וחידושים
  • האם גישת הטייס משפיע על קבלת ההחלטות?
  • גמר הדלק הוביל להזדקרות (פייפר אצטק)
  • המלחמה בעייפות בתא הטייס - תבניות מטרידות
  • סיכום שנתי 2001
  • מערכות כני הנחיתה בכלי טייס
להורדת הלקט
 

הודעות החוקר הראשי

שלישי, 21 ינואר 2020
התנתקות רצועת רייזר לאחר המראה לריחוף (6-20)
מס' הודעה: 1326 | דוח חקירה בטיחותית ראשוני (הפסקת חקירה) לתאונה שאירעה למרחף מצנח ממונע רגלי - ממ"ר בתאריך 11/01/2020 באזור נחשונים
קרא עוד...התנתקות רצועת רייזר לאחר המראה לריחוף (6-20)
ראשון, 19 ינואר 2020
פגיעת פרופלור בקרקע בהסעה (דוח 05-20)
מס' הודעה: 1325 | דוח חקירה בטיחותית ראשוני מס' 5-20 בתאריך 11.1.2020 ארעה לתקרית לאווירון זעיר מסוג TEXAN 11.1.2020
קרא עוד...פגיעת פרופלור בקרקע בהסעה (דוח 05-20)
חמישי, 28 נובמבר 2019
בניסיון לחלוף מעל גשר הרכבת הסתחרר ופגע בקרקע (דוח 79-19)
מס' הודעה: 1323 | דוח חקירה בטיחותית ראשוני מס' 79-19, לתאונה שאירעה בתאריך 23/11/2019 למצנח ממונע רגלי, ליד לטרון
קרא עוד...בניסיון לחלוף מעל גשר הרכבת הסתחרר ופגע בקרקע (דוח 79-19)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה