מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:050-6212329
משרד החוקר הראשי

לקט מספר 37

  • התאונה המרכזית: מהירות השליטה תרתי משמע - תאונת מטוס פייפר "אצטק" 4X-AJM ב-19/11/04, ליד מושב אומץ
  • מישהו הפסיק את הזרם - סיפורה של תקלת חשמל כללית, ונחיתה ללא מדפים, ללא קשר ובהורדה ידנית של הגלגלים
  • קיצורי דרך מוליכים לפעמים למרחקים גדולים - על טייס אמריקני, שרצה להיות גם זקן וגם אמיץ, בניגוד לאמירה הידועה...
  • עינים להם ולא יראו... תקרית בנתב"ג בנושא Traffic Information
  • בטיחות בהדרכת טיסה - מבט לעומק של תאונות הדרכה. שימוש בבסיס הנתונים של קרן בטיחות הטיסה של AOPA
  • הקשיבו היטב! בלבול באות הקריאה הוליך לתאונה קטלנית
  • גישה לנפילה - תאונת "גולפסטרים 3" במרץ 2001 ליד אספן, קולורדו
להורדת הלקט
 

הודעות החוקר הראשי

שני, 05 אוגוסט 2019
נחיתה עם כני נסע מקופלים (58-19)
מס' הודעה: 1314 | מידע על אירוע בטיחותי מספר 58-19, לתאונה שאירעה בתאריך 20/07/2019 לאז"מ מסוג טקסן שרישומו 4X-HYC במנחת אורים
קרא עוד...נחיתה עם כני נסע מקופלים (58-19)
שני, 05 אוגוסט 2019
התרסקות עקב גלגלול דינמי בהמראה (דוח 2-19)
מס' הודעה: 1313 | מידע אל אירוע בטיחותי (הודעת החוקר הראשי) מס' 2-19, לתקרית שארעה בתאריך 11.1.2019, ל - Robinson R44 סימן רישום 4X-BIK, ליד משמר איילון
קרא עוד...התרסקות עקב גלגלול דינמי בהמראה (דוח 2-19)
רביעי, 31 יולי 2019
(31-18) Collision between two aircraft during pushback
מס' הודעה: 1312 | Safety Investigation Report Final for an accident that occurred on March 28, 2019 Between BOEING 767 And BOEING 737, Location of event
קרא עוד...(31-18) Collision between two aircraft during pushback
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה