מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:050-6212329
משרד החוקר הראשי

לקט מספר 39

  • התאונה המרכזית: שנית, על מצדה לא ייפול - תאונת מטוס צסנה באתר המצדה ב-7.4.06
  • שיקול דעת שאינו במקומו - תאונת צסנה 172, בשדה התעופה הרצליה, ב-4.7.06
  • על הסיכונים שבאחזקת יתר - בעקבות המאמר "סל"ד בלתי נשלט" בלקט מס' 36
  • תמונת הבטיחות בתעופה - שנת 2005
  • גורמי סיכון בתאונות התעופה הכללית
  • התקשורת - מרכיב חשוב בבטיחות הטיסה
  • האם לאפשר לטייס להיות בטל בשישים? הרהורים ומחשבות על גיל פרישה לטייסים
  • "קופסאות שחורות" - מערכות רישום אותות השמע בתא הטייס ונתוני טיסה
להורדת הלקט
 

הודעות החוקר הראשי

רביעי, 16 ינואר 2019
אובדן שליטה, פגיעה בקו מתח ושריפה (71-18)
מס' הודעה: 1293 | מידע על אירוע בטיחותי (תחקיר מפעיל) 71-18, לתאונה שארעה בתאריך 19.7.2018 לרחפן (רב להב), סימן רישום 4X-UOK בנווה ימין
קרא עוד...אובדן שליטה, פגיעה בקו מתח ושריפה (71-18)
חמישי, 10 ינואר 2019
פגיעה בחוטי חשמל במהלך ריסוס (120-18)
מס' הודעה: 1292 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 120-18, לתקרית חמורה שאירעה בתאריך 18/11/2018 למטוס ריסוס שרישומו 4X-AFB מזרחית למדרשת רופין
קרא עוד...פגיעה בחוטי חשמל במהלך ריסוס (120-18)
רביעי, 02 ינואר 2019
הרכבה הפוכה של מקזז הגלגול (123-18)
מס' הודעה: 1291 | מידע על אירוע בטיחותי מספר 123-18, לתקרית שאירעה בתאריך 29/11/2018 למטוס כיבוי אש, Air Tractor 802, שרישומו 4X-AFV במנחת מגידו
קרא עוד...הרכבה הפוכה של מקזז הגלגול (123-18)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה