מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:
050-6212757
050-6212435
משרד החוקר הראשי

לקט מספר 39

  • התאונה המרכזית: שנית, על מצדה לא ייפול - תאונת מטוס צסנה באתר המצדה ב-7.4.06
  • שיקול דעת שאינו במקומו - תאונת צסנה 172, בשדה התעופה הרצליה, ב-4.7.06
  • על הסיכונים שבאחזקת יתר - בעקבות המאמר "סל"ד בלתי נשלט" בלקט מס' 36
  • תמונת הבטיחות בתעופה - שנת 2005
  • גורמי סיכון בתאונות התעופה הכללית
  • התקשורת - מרכיב חשוב בבטיחות הטיסה
  • האם לאפשר לטייס להיות בטל בשישים? הרהורים ומחשבות על גיל פרישה לטייסים
  • "קופסאות שחורות" - מערכות רישום אותות השמע בתא הטייס ונתוני טיסה
להורדת הלקט
 

הודעות החוקר הראשי

שלישי, 21 ינואר 2020
התנתקות רצועת רייזר לאחר המראה לריחוף (6-20)
מס' הודעה: 1326 | דוח חקירה בטיחותית ראשוני (הפסקת חקירה) לתאונה שאירעה למרחף מצנח ממונע רגלי - ממ"ר בתאריך 11/01/2020 באזור נחשונים
קרא עוד...התנתקות רצועת רייזר לאחר המראה לריחוף (6-20)
ראשון, 19 ינואר 2020
פגיעת פרופלור בקרקע בהסעה (דוח 05-20)
מס' הודעה: 1325 | דוח חקירה בטיחותית ראשוני מס' 5-20 בתאריך 11.1.2020 ארעה לתקרית לאווירון זעיר מסוג TEXAN 11.1.2020
קרא עוד...פגיעת פרופלור בקרקע בהסעה (דוח 05-20)
חמישי, 28 נובמבר 2019
בניסיון לחלוף מעל גשר הרכבת הסתחרר ופגע בקרקע (דוח 79-19)
מס' הודעה: 1323 | דוח חקירה בטיחותית ראשוני מס' 79-19, לתאונה שאירעה בתאריך 23/11/2019 למצנח ממונע רגלי, ליד לטרון
קרא עוד...בניסיון לחלוף מעל גשר הרכבת הסתחרר ופגע בקרקע (דוח 79-19)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה