מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:050-6212329
משרד החוקר הראשי

לקט מספר 39

  • התאונה המרכזית: שנית, על מצדה לא ייפול - תאונת מטוס צסנה באתר המצדה ב-7.4.06
  • שיקול דעת שאינו במקומו - תאונת צסנה 172, בשדה התעופה הרצליה, ב-4.7.06
  • על הסיכונים שבאחזקת יתר - בעקבות המאמר "סל"ד בלתי נשלט" בלקט מס' 36
  • תמונת הבטיחות בתעופה - שנת 2005
  • גורמי סיכון בתאונות התעופה הכללית
  • התקשורת - מרכיב חשוב בבטיחות הטיסה
  • האם לאפשר לטייס להיות בטל בשישים? הרהורים ומחשבות על גיל פרישה לטייסים
  • "קופסאות שחורות" - מערכות רישום אותות השמע בתא הטייס ונתוני טיסה
להורדת הלקט
 

הודעות החוקר הראשי

ראשון, 17 מרץ 2019
פגיעה בקרקע (CFIT) בטיסה חקלאית (20-19)
מס' הודעה: 1297 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 20-19 לתאונה שאירעה בתאריך 11/03/2019 למטוס ריסוס טורבו טראש, סימן רישום 4X-AFI, דרומית לקלחים.
קרא עוד...פגיעה בקרקע (CFIT) בטיסה חקלאית (20-19)
שלישי, 26 פברואר 2019
הזדקרות בגישה סופית לקראת הנגיעה (15-19)
מס' הודעה: 1296 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 15-19, לתאונה שאירעה בתאריך 22/02/2019 למטוס מסוג סוואנה שרישומו 4X-HKR, במנחת עין ורד
קרא עוד...הזדקרות בגישה סופית לקראת הנגיעה (15-19)
ראשון, 10 פברואר 2019
ירידה ממסלול בעת נחיתה (דוח 6-19)
מס' הודעה: 1295 | מידע על אירוע בטיחותי (הודעת החוקר הראשי) מס' 6-19. בתאריך 26.1.2019, ארעה תקרית ל - PIPER PA 18-150, סימן רישום 4X-CSI, במנחת שדה תימן
קרא עוד...ירידה ממסלול בעת נחיתה (דוח 6-19)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה