מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:050-6212329
משרד החוקר הראשי

לקט מספר 2

  • ראיון עם ראש מינהל התעופה האזרחית – מנחם שרון
  • התאונה המרכזית: והיה אם הלך מנוע (4/9/1992 פייפר אצטק בשדה דב)
  • תקרית עם מוסר השכל (דש-6 מטוס קל)
  • צמצום הפער - דרכי הכשרה חדשות לפקחי העתיד
  • יש לו תקנה
  • ומה אומרים לך הסימנים
  • פינת המשפטן (ביצ'קרפט בארון, פאנטום)
  • תפעול מטוס דו-מנועי על מנוע אחד
  • סוף מעשה במחשבה תחילה
  • לקט תקריות תעופה נבחרות מהתקופה האחרונה (עגור, הרקולס)
  • טייסי חברות תעופה מתים צעירים
  • קוראים כותבים (22/9/1991 צסנה 206 Cessna)
להורדת הלקט
 

הודעות החוקר הראשי

רביעי, 21 אוגוסט 2019
תמרון חריף, איבוד שליטה והתרסקות (64-19)
מס' הודעה: 1319 | מידע על אירוע מספר 64-19, לתאונה שאירעה בתאריך 18/08/2019 למרחף באתר ארסוף
קרא עוד...תמרון חריף, איבוד שליטה והתרסקות (64-19)
רביעי, 21 אוגוסט 2019
נזק בפינוי לאחר נחיתה (60-19)
מס' הודעה: 1318 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 60-19, לתאונה שאירעה בתאריך 27.7.2019 לאז"מ זודיאק, סימן רישום 4X-HTM, ליד קיבוץ האון
קרא עוד...נזק בפינוי לאחר נחיתה (60-19)
שני, 19 אוגוסט 2019
הפסקת השימוש במנחת רבדים
מס' הודעה: 1317 | הפסקת השימוש במנחת רבדים - הודעת בטיחות
קרא עוד...הפסקת השימוש במנחת רבדים
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה