מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:
050-6212757
050-6212435
משרד החוקר הראשי

לקט מספר 2

  • ראיון עם ראש מינהל התעופה האזרחית – מנחם שרון
  • התאונה המרכזית: והיה אם הלך מנוע (4/9/1992 פייפר אצטק בשדה דב)
  • תקרית עם מוסר השכל (דש-6 מטוס קל)
  • צמצום הפער - דרכי הכשרה חדשות לפקחי העתיד
  • יש לו תקנה
  • ומה אומרים לך הסימנים
  • פינת המשפטן (ביצ'קרפט בארון, פאנטום)
  • תפעול מטוס דו-מנועי על מנוע אחד
  • סוף מעשה במחשבה תחילה
  • לקט תקריות תעופה נבחרות מהתקופה האחרונה (עגור, הרקולס)
  • טייסי חברות תעופה מתים צעירים
  • קוראים כותבים (22/9/1991 צסנה 206 Cessna)
להורדת הלקט
 

הודעות החוקר הראשי

רביעי, 19 פברואר 2020
פגיעת כנף בהסעה בין פייפר שאיין לבין צסנה 172 (12-20)
מס' הודעה: 1330 | דוח חקירה בטיחותית ראשונית (הפסקת חקירה) לתקרית שאירעה בתאריך 14/02/2020 בין פייפר שאיין סימן רישום N524AM לבין צסנה 172 סימן רישום 4X-CDK בשדה התעופה הרצליה
קרא עוד...פגיעת כנף בהסעה בין פייפר שאיין לבין צסנה 172 (12-20)
שני, 10 פברואר 2020
ירידה ממסלול במהלך נחיתה (11-20)
מס' הודעה: 1329 | דוח חקירה בטיחותית (ראשוני) לתקרית שאירעה בתאריך 3/2/2020 לצסנה 172 סימן רישום 4X-CGV בשדה התעופה חיפה
קרא עוד...ירידה ממסלול במהלך נחיתה (11-20)
שני, 10 פברואר 2020
פגיעת כנף ימין במשאית במהלך הסעה (10-20)
מס' הודעה: 1328 | דוח חקירה בטיחותית ראשוני (הפסקת חקירה) מס' 10-20, לתאונה שאירעה בתאריך 3/2/2020 פייפר PA-28-16, שרישומו 4X-DAD במנחת שדה תימן
קרא עוד...פגיעת כנף ימין במשאית במהלך הסעה (10-20)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה