מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:
050-6212757
050-6212435
משרד החוקר הראשי

לקט מספר 6

  • אולי אני בחרום?
  • התאונה המרכזית: טעות מהשורש - תאונת סייפן (24.11.93, בל 206)
  • החלטות במצבי לחץ
  • סכום תאונות ותקריות 1993
  • תקרית עם מוסר השכל (1.9.93, צסנה צבאי)
  • לקט תקריות נבחרות
  • CFIT - בל 205, 206 ג'טסטרים 31, איירבס A310 ו- DC10
  • מטוסים תוצרת בית
  • עומס חום, ואתה
  • אשליות ראיה
  • יש לו תקנה
  • הומור אוירי
  • לא יאומן, כי יחובר
  • דלת פתוחה? המשך להטיס - בואינג 747, צסנה King Air 200 ,PA-31
  • השפעת האור הבהיר
  • על עייפות
להורדת הלקט
 

הודעות החוקר הראשי

חמישי, 28 נובמבר 2019
בניסיון לחלוף מעל גשר הרכבת הסתחרר ופגע בקרקע (דוח 79-19)
מס' הודעה: 1323 | דוח חקירה בטיחותית ראשוני מס' 79-19, לתאונה שאירעה בתאריך 23/11/2019 למצנח ממונע רגלי, ליד לטרון
קרא עוד...בניסיון לחלוף מעל גשר הרכבת הסתחרר ופגע בקרקע (דוח 79-19)
רביעי, 27 נובמבר 2019
איבוד שליטה לאחר התנעה והתנגשות בהאנגר (דוח 78-19)
מס' הודעה: 1324 | דוח חקירה בטיחותית ראשוני (הפסקת חקירה) מס' 78-19 לתאונה שארעה בתאריך 23.11.2019 למנצח ממונע גלגלי, במנחת עין ורד.
קרא עוד...איבוד שליטה לאחר התנעה והתנגשות בהאנגר (דוח 78-19)
רביעי, 13 נובמבר 2019
הזדקרות בהקפה לפני נחיתה (דוח 76-19)
מס' הודעה: 1322 | דוח חקירה בטיחותית ראשוני (הפסקת חקירה) מס' 76-19, לתאונה שארעה בתאריך 2.11.2019, לאווירון זעיר מסוג P92 מס' רישום 4X-HMY, בנחל צניפים
קרא עוד...הזדקרות בהקפה לפני נחיתה (דוח 76-19)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה