מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:050-6212329
משרד החוקר הראשי

לקט מספר 6

  • אולי אני בחרום?
  • התאונה המרכזית: טעות מהשורש - תאונת סייפן (24.11.93, בל 206)
  • החלטות במצבי לחץ
  • סכום תאונות ותקריות 1993
  • תקרית עם מוסר השכל (1.9.93, צסנה צבאי)
  • לקט תקריות נבחרות
  • CFIT - בל 205, 206 ג'טסטרים 31, איירבס A310 ו- DC10
  • מטוסים תוצרת בית
  • עומס חום, ואתה
  • אשליות ראיה
  • יש לו תקנה
  • הומור אוירי
  • לא יאומן, כי יחובר
  • דלת פתוחה? המשך להטיס - בואינג 747, צסנה King Air 200 ,PA-31
  • השפעת האור הבהיר
  • על עייפות
להורדת הלקט
 

הודעות החוקר הראשי

רביעי, 21 אוגוסט 2019
תמרון חריף, איבוד שליטה והתרסקות (64-19)
מס' הודעה: 1319 | מידע על אירוע מספר 64-19, לתאונה שאירעה בתאריך 18/08/2019 למרחף באתר ארסוף
קרא עוד...תמרון חריף, איבוד שליטה והתרסקות (64-19)
רביעי, 21 אוגוסט 2019
נזק בפינוי לאחר נחיתה (60-19)
מס' הודעה: 1318 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 60-19, לתאונה שאירעה בתאריך 27.7.2019 לאז"מ זודיאק, סימן רישום 4X-HTM, ליד קיבוץ האון
קרא עוד...נזק בפינוי לאחר נחיתה (60-19)
שני, 19 אוגוסט 2019
הפסקת השימוש במנחת רבדים
מס' הודעה: 1317 | הפסקת השימוש במנחת רבדים - הודעת בטיחות
קרא עוד...הפסקת השימוש במנחת רבדים
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה