מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:050-6212329
משרד החוקר הראשי
עמוד הביתבטיחות טיסהלקט - בטיחות טיסה
לקט - פרסומים בנושא בטיחות טיסה יוצא לאור ע"י רשות שדות התעופה בישראל ומשרד התחבורה - החוקר הראשי לתאונות ותקריות כלי טיס.

לקט מספר 27

  • התאונה המרכזית: הסחרור האחרון (זלין, 17.10.00)
  • החוליה החלשה בשרשרת החשמלית
  • האם הקברנית הוא גם רופא?
  • סיכום שנתי
  • חדשות וחידושים
  • תקלה במכשירי טיסה
  • טיסה מבוקרת אל הקרקע פוחתת, אבל האיום נמשך
  • פערי תרבויות בתא הטייס
  • העדר התקשורת שבין טייסים למכונאים
להורדת הלקט
 

לקט מספר 26

  • התאונה המרכזית: "הלך סביב" - ולא שב (צסנה 401-B)
  • חדירה בלתי מאושרת למסלול (B-747-400, MD-83)
  • הכרז מצב חרום
  • האם אתה מתדרך לפני גישת ראיה? (Beech, King Air)
  • תקרית עם מוסר השכל
  • בא החורף - אל תפנה לו עורף
  • חדשות וחידושים
  • החוליה שאין לנתקה ועל קשרי הגומלין
  • נחיתת חרום ביוון
  • ולא נודה כי בא אל קירבו
להורדת הלקט
 

לקט מספר 25

  • התאונה המרכזית: הסחרור האחרון (Pitts)
  • זה בגלל הרוח (7.12.97 פוקר F-27)
  • תקרית עם מוסר השכל (צסנה 172, מטוס קל)
  • מערכת מכשירים חדשה
  • הסיכון שבהנאה (B-757,737,747)
  • עם הראש בקיר (B-757, 737, 747, 767, MD-82, MD-11, A-320)
  • זה לא מתאים לו
  • חדשות וחידושים
  • גורם קטלני בתא הטייס (קומנצ'י 400, פייפר "דקוטה")
  • מרכז פיקוח טיסה וירטואלי
  • הגורם האנושי
  • לי זה קרה
  • רגעים משעשעים
להורדת הלקט
 

לקט מספר 24

  • התאונה המרכזית: רוטר קטלני (בל 407)
  • הגברת יעילות התקשורת (12.77 DC-8)
  • סיכום שנתי 1999
  • ADS-B מושג חדש בניהול תעבורה אוירית
  • דלק דלק בששון (פייפר טווין קומנצ'י)
  • אבוד בתוך עננים (טובאגו, אז"מ)
  • משמעת בדיקות חיוניות (בדו"ח)
  • הגורם האנושי
  • חדשות וחידושים בתעופה
להורדת הלקט
 
<< התחלה < קודם 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 הבא > סיום >>

דף 4 מתוך 10

הודעות החוקר הראשי

ראשון, 10 פברואר 2019
ירידה ממסלול בעת נחיתה (דוח 6-19)
מס' הודעה: 1295 | מידע על אירוע בטיחותי (הודעת החוקר הראשי) מס' 6-19. בתאריך 26.1.2019, ארעה תקרית ל - PIPER PA 18-150, סימן רישום 4X-CSI, במנחת שדה תימן
קרא עוד...ירידה ממסלול בעת נחיתה (דוח 6-19)
ראשון, 10 פברואר 2019
ירידה ממסלול בעת נחיתה (דוח 6-19)
מס' הודעה: 1295 | מידע על אירוע בטיחותי (הודעת החוקר הראשי) מס' 6-19. בתאריך 26.1.2019, ארעה תקרית ל - PIPER PA 18-150, סימן רישום 4X-CSI, במנחת שדה תימן
קרא עוד...ירידה ממסלול בעת נחיתה (דוח 6-19)
חמישי, 07 פברואר 2019
איבוד שליטה בנחיתה ונפילה (דוח 8-19)
מס' הודעה: 1294 | מידע על אירוע בטיחותי 8-19, בתאריך 4.2.2019, ארעה תאונה למצנח רחיפה, דגם ווינדטק – באלי 2, במצפה רמון
קרא עוד...איבוד שליטה בנחיתה ונפילה (דוח 8-19)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה