מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:
050-6212757
050-6212435
משרד החוקר הראשי
עמוד הביתבטיחות טיסהלקט - בטיחות טיסה
לקט - פרסומים בנושא בטיחות טיסה יוצא לאור ע"י רשות שדות התעופה בישראל ומשרד התחבורה - החוקר הראשי לתאונות ותקריות כלי טיס.

לקט מספר 23

  • התאונה המרכזית: תאונת מטוס פילטוס (24.4.99)
  • תאונה אחת - סיבות רבות (RJ)
  • על חשיבות הצ'קליסט בדו"ח (B737, MD-80, DC-9)
  • הסבון שגרם לתאונה (6.8.99 צסנה 172)
  • תוכנת הבקרה האוירית והקשר שלה להתנגשויות באויר (צסנה 172/Citation jet, בוננזה/מסוק צ'יינוק CH-47)
  • קר קר חם...!
  • מסתורין הגה הכיוון של בואינג 737 (B-737)
  • חדשות וחידושים בתעופה
  • הגורם האנושי
  • על מפעילי מכ"מ ופסיכולוגיה
  • הרגעים האחרונים של טיסה AA 1420 - MD-80
  • על חשיבות הטרנספונדר (צסנה)
להורדת הלקט
 

לקט מספר 22

  • התאונה המרכזית: טוב שמן טוב מ"כבישה קרה" בים (צסנה 172)
  • הערפל: מהו וכיצד הוא נוצר (B747)
  • תקרית עם מוסר השכל (פייפר סנקה)
  • מרכז הכובד במגבלות? (ווסטוינד 2)
  • סיכום תאונות ותקריות - 1998
  • דו"ח טיסת הכרות - תאילנד (איירבאס)
  • חדשות וחידושים בתעופה
  • חקירה בגואם (8.97 B747-300)
  • חוק מרפי או מקריות
  • ביחד
להורדת הלקט
 

לקט מספר 21

  • התאונה המרכזית: ממצב סטי ל"גלגול דינמי" (בל 206, 212)
  • ראיון עם מנכ"ל רש"ת
  • תקרית עם מוסר השכל (צסנה 172)
  • חשיפת צוות אויר לקרינה קוסמית
  • טיסה מבוקרת הרחק מהקרקע
  • פעולות מקדימות בצוות - מונעות תאונה
  • הנחות שהתבססו על תקשורת רדיו
  • חידושים וחדשות בתעופה
  • הגורם האנושי
  • ריבוי אוטומציה בתא הטייס (איירבאס A-300)
  • מצב שאני הצלחתי לצאת ממנו (פיפר PA-18)
  • בזים מאולפים
להורדת הלקט
 

לקט מספר 20

  • התאונה המרכזית: נקודת על-חזור
  • ראיון עם עו"ד אבנר (נרי) ירקוני
  • בא החורף - על תפנה לו עורף
  • אין מקנחין בשעת טיסה
  • בטיחות בקרה בתעבורה האוירית
  • עייפות בטיסה
  • חדשות וחידושים בתעופה
  • תקלה מעבר לאופק (6.6.92, B737-200)
  • הגורם האנושי (13.1.82, B737)
  • קרא בערנות על עייפות (EB66C)
  • תקרית עם מוסר השכל
  • המפתח להבנת הקשר (צסנה 441, MD-80)
להורדת הלקט
 
<< התחלה < קודם 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 הבא > סיום >>

דף 5 מתוך 10

הודעות החוקר הראשי

רביעי, 19 פברואר 2020
פגיעת כנף בהסעה בין פייפר שאיין לבין צסנה 172 (12-20)
מס' הודעה: 1330 | דוח חקירה בטיחותית ראשונית (הפסקת חקירה) לתקרית שאירעה בתאריך 14/02/2020 בין פייפר שאיין סימן רישום N524AM לבין צסנה 172 סימן רישום 4X-CDK בשדה התעופה הרצליה
קרא עוד...פגיעת כנף בהסעה בין פייפר שאיין לבין צסנה 172 (12-20)
שני, 10 פברואר 2020
ירידה ממסלול במהלך נחיתה (11-20)
מס' הודעה: 1329 | דוח חקירה בטיחותית (ראשוני) לתקרית שאירעה בתאריך 3/2/2020 לצסנה 172 סימן רישום 4X-CGV בשדה התעופה חיפה
קרא עוד...ירידה ממסלול במהלך נחיתה (11-20)
שני, 10 פברואר 2020
פגיעת כנף ימין במשאית במהלך הסעה (10-20)
מס' הודעה: 1328 | דוח חקירה בטיחותית ראשוני (הפסקת חקירה) מס' 10-20, לתאונה שאירעה בתאריך 3/2/2020 פייפר PA-28-16, שרישומו 4X-DAD במנחת שדה תימן
קרא עוד...פגיעת כנף ימין במשאית במהלך הסעה (10-20)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה