מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:050-6212329
משרד החוקר הראשי
עמוד הביתבטיחות טיסהלקט - בטיחות טיסה
לקט - פרסומים בנושא בטיחות טיסה יוצא לאור ע"י רשות שדות התעופה בישראל ומשרד התחבורה - החוקר הראשי לתאונות ותקריות כלי טיס.

לקט מספר 23

  • התאונה המרכזית: תאונת מטוס פילטוס (24.4.99)
  • תאונה אחת - סיבות רבות (RJ)
  • על חשיבות הצ'קליסט בדו"ח (B737, MD-80, DC-9)
  • הסבון שגרם לתאונה (6.8.99 צסנה 172)
  • תוכנת הבקרה האוירית והקשר שלה להתנגשויות באויר (צסנה 172/Citation jet, בוננזה/מסוק צ'יינוק CH-47)
  • קר קר חם...!
  • מסתורין הגה הכיוון של בואינג 737 (B-737)
  • חדשות וחידושים בתעופה
  • הגורם האנושי
  • על מפעילי מכ"מ ופסיכולוגיה
  • הרגעים האחרונים של טיסה AA 1420 - MD-80
  • על חשיבות הטרנספונדר (צסנה)
להורדת הלקט
 

לקט מספר 22

  • התאונה המרכזית: טוב שמן טוב מ"כבישה קרה" בים (צסנה 172)
  • הערפל: מהו וכיצד הוא נוצר (B747)
  • תקרית עם מוסר השכל (פייפר סנקה)
  • מרכז הכובד במגבלות? (ווסטוינד 2)
  • סיכום תאונות ותקריות - 1998
  • דו"ח טיסת הכרות - תאילנד (איירבאס)
  • חדשות וחידושים בתעופה
  • חקירה בגואם (8.97 B747-300)
  • חוק מרפי או מקריות
  • ביחד
להורדת הלקט
 

לקט מספר 21

  • התאונה המרכזית: ממצב סטי ל"גלגול דינמי" (בל 206, 212)
  • ראיון עם מנכ"ל רש"ת
  • תקרית עם מוסר השכל (צסנה 172)
  • חשיפת צוות אויר לקרינה קוסמית
  • טיסה מבוקרת הרחק מהקרקע
  • פעולות מקדימות בצוות - מונעות תאונה
  • הנחות שהתבססו על תקשורת רדיו
  • חידושים וחדשות בתעופה
  • הגורם האנושי
  • ריבוי אוטומציה בתא הטייס (איירבאס A-300)
  • מצב שאני הצלחתי לצאת ממנו (פיפר PA-18)
  • בזים מאולפים
להורדת הלקט
 

לקט מספר 20

  • התאונה המרכזית: נקודת על-חזור
  • ראיון עם עו"ד אבנר (נרי) ירקוני
  • בא החורף - על תפנה לו עורף
  • אין מקנחין בשעת טיסה
  • בטיחות בקרה בתעבורה האוירית
  • עייפות בטיסה
  • חדשות וחידושים בתעופה
  • תקלה מעבר לאופק (6.6.92, B737-200)
  • הגורם האנושי (13.1.82, B737)
  • קרא בערנות על עייפות (EB66C)
  • תקרית עם מוסר השכל
  • המפתח להבנת הקשר (צסנה 441, MD-80)
להורדת הלקט
 
<< התחלה < קודם 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 הבא > סיום >>

דף 5 מתוך 10

הודעות החוקר הראשי

ראשון, 19 אוגוסט 2018
גמר מסלול לאחר ביטול המראה חוזרת (דוח 83-18)
מס' הודעה: 1260 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 83-18, לתקרית שארעה בתאריך 18.8.2018 לאז"ם מסוג TEXAN אות קריאה 4X-HYJ, במנחת ראשל"צ
קרא עוד...גמר מסלול לאחר ביטול המראה חוזרת (דוח 83-18)
ראשון, 19 אוגוסט 2018
PROXIMITY BETWEEN AIRLINERS (No. 84-17)
מס' הודעה: 1259 | .FINAL SAFETY INVESTIGATION REPORT No. 84-17 DATE 30.11.2017, BETWEEN AIRCRAFT AIRBUS A321 FLT No. SVR1121, TO AIRCRAFT EMBRAER E190 FLT No. AIZ813, LOCATION EILAT-AQABA
קרא עוד...PROXIMITY BETWEEN AIRLINERS (No. 84-17)
ראשון, 19 אוגוסט 2018
פגיעת פרופלור בגנרטור ברחבת החנייה (75-18)
מס' הודעה: 1258 | מידע על אירוע בטיחותי מספר 75-18, לתאונה שאירעה בתאריך 29/07/2018 למטוס מסוג שאיין 2, שרישומו 4X-CIN, בשדה דב.
קרא עוד...פגיעת פרופלור בגנרטור ברחבת החנייה (75-18)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה