מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:050-6212329
משרד החוקר הראשי
עמוד הביתבטיחות טיסהלקט - בטיחות טיסה
לקט - פרסומים בנושא בטיחות טיסה יוצא לאור ע"י רשות שדות התעופה בישראל ומשרד התחבורה - החוקר הראשי לתאונות ותקריות כלי טיס.

לקט מספר 19

  • התאונה המרכזית: קפאון בדרך אל המטרה (איירו-קומנדר)
  • תקרית עם מוסר השכל (צסנה 337)
  • ריבוי אוטומציה בתא הטייס (20.12.95)
  • 1V - מהירות ההחלטה (DC-10)
  • זה שאינך רואה הוא שהתכוונת אליו
  • נקודה שחורה לנמל סחיפהול
  • חדשות וחידושים בתעופה
  • הגורם האנושי
  • באג 2000 בתעופה
  • הטייס איבד את הכרתו
  • התנגשות מטוסים במסרוץ'
  • מבט ממעוף הציפור
  • חוק מרפי לפקח הטיסה
להורדת הלקט
 

לקט מספר 18

  • התאונה המרכזית: משיב הכוח - ו-"מוריד הגשם" (צסנה 337)
  • תסמונת טייס המשנה
  • חזור שנית
  • סיכום תאונות ותקריות בשנת 1997
  • גישה מקובלת לנחיתה מדויקת
  • מרכז הכובד במגבלות (ווסטוינד)
  • קור רוח וקרח (EMB-121, פייפר PA-31)
  • הגורם האנושי (CRM)
  • תקרית עם מוסר השכל (צסנה 172, אירוסטאר)
  • חדשות וחידושים בתעופה
להורדת הלקט
 

לקט מספר 17

  • התאונה המרכזית: שקע עם הרוח (מסוק בל 47)
  • שדה דב - נמל בלי הפסקה
  • בטיחות בתעופה הבין-לאומית
  • אין הטייס מעיד על גישתו (B737, 727, DC-10)
  • צחקה לו השמש
  • תקרית עם מוסר השכל
  • חדשות וחידושים בתעופה (B747)
  • תאונת האיירבוס A300 באינדונסיה (26.9.97)
  • גם החומרים מתעייפים
  • בטיחות במחיר סביר
  • לביצה באורוגואי (DC-9)
  • מבט ממעוף הציפור (B737)
להורדת הלקט
 

לקט מספר 16

  • התאונה המרכזית: על גחונך תלך (וסטוינד)
  • מדחפים שומרי סל"ד
  • טיסה מסוכנת
  • תקרית עם מוסר השכל (צ'ירוקי 6 - לאנס)
  • תאונת באילינוי (ביצ'קרפט King Air, C 1900)
  • חדשות וחידושים בתעופה
  • הכוון הנכון (אנטונוב 24, בואינג 737)
  • כולנו אשמים
  • להסתבך עם השמים
  • ליקויים בתקשורת
  • שמש בעיניים
  • מכתב גלוי ממגדל הפיקוח
  • ככה זה היה פעם
  • מבט ממעוף הציפור
להורדת הלקט
 
<< התחלה < קודם 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 הבא > סיום >>

דף 6 מתוך 10

הודעות החוקר הראשי

ראשון, 10 פברואר 2019
ירידה ממסלול בעת נחיתה (דוח 6-19)
מס' הודעה: 1295 | מידע על אירוע בטיחותי (הודעת החוקר הראשי) מס' 6-19. בתאריך 26.1.2019, ארעה תקרית ל - PIPER PA 18-150, סימן רישום 4X-CSI, במנחת שדה תימן
קרא עוד...ירידה ממסלול בעת נחיתה (דוח 6-19)
ראשון, 10 פברואר 2019
ירידה ממסלול בעת נחיתה (דוח 6-19)
מס' הודעה: 1295 | מידע על אירוע בטיחותי (הודעת החוקר הראשי) מס' 6-19. בתאריך 26.1.2019, ארעה תקרית ל - PIPER PA 18-150, סימן רישום 4X-CSI, במנחת שדה תימן
קרא עוד...ירידה ממסלול בעת נחיתה (דוח 6-19)
חמישי, 07 פברואר 2019
איבוד שליטה בנחיתה ונפילה (דוח 8-19)
מס' הודעה: 1294 | מידע על אירוע בטיחותי 8-19, בתאריך 4.2.2019, ארעה תאונה למצנח רחיפה, דגם ווינדטק – באלי 2, במצפה רמון
קרא עוד...איבוד שליטה בנחיתה ונפילה (דוח 8-19)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה