מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:050-6212329
משרד החוקר הראשי
עמוד הביתבטיחות טיסהלקט - בטיחות טיסה
לקט - פרסומים בנושא בטיחות טיסה יוצא לאור ע"י רשות שדות התעופה בישראל ומשרד התחבורה - החוקר הראשי לתאונות ותקריות כלי טיס.

לקט מספר 19

  • התאונה המרכזית: קפאון בדרך אל המטרה (איירו-קומנדר)
  • תקרית עם מוסר השכל (צסנה 337)
  • ריבוי אוטומציה בתא הטייס (20.12.95)
  • 1V - מהירות ההחלטה (DC-10)
  • זה שאינך רואה הוא שהתכוונת אליו
  • נקודה שחורה לנמל סחיפהול
  • חדשות וחידושים בתעופה
  • הגורם האנושי
  • באג 2000 בתעופה
  • הטייס איבד את הכרתו
  • התנגשות מטוסים במסרוץ'
  • מבט ממעוף הציפור
  • חוק מרפי לפקח הטיסה
להורדת הלקט
 

לקט מספר 18

  • התאונה המרכזית: משיב הכוח - ו-"מוריד הגשם" (צסנה 337)
  • תסמונת טייס המשנה
  • חזור שנית
  • סיכום תאונות ותקריות בשנת 1997
  • גישה מקובלת לנחיתה מדויקת
  • מרכז הכובד במגבלות (ווסטוינד)
  • קור רוח וקרח (EMB-121, פייפר PA-31)
  • הגורם האנושי (CRM)
  • תקרית עם מוסר השכל (צסנה 172, אירוסטאר)
  • חדשות וחידושים בתעופה
להורדת הלקט
 

לקט מספר 17

  • התאונה המרכזית: שקע עם הרוח (מסוק בל 47)
  • שדה דב - נמל בלי הפסקה
  • בטיחות בתעופה הבין-לאומית
  • אין הטייס מעיד על גישתו (B737, 727, DC-10)
  • צחקה לו השמש
  • תקרית עם מוסר השכל
  • חדשות וחידושים בתעופה (B747)
  • תאונת האיירבוס A300 באינדונסיה (26.9.97)
  • גם החומרים מתעייפים
  • בטיחות במחיר סביר
  • לביצה באורוגואי (DC-9)
  • מבט ממעוף הציפור (B737)
להורדת הלקט
 

לקט מספר 16

  • התאונה המרכזית: על גחונך תלך (וסטוינד)
  • מדחפים שומרי סל"ד
  • טיסה מסוכנת
  • תקרית עם מוסר השכל (צ'ירוקי 6 - לאנס)
  • תאונת באילינוי (ביצ'קרפט King Air, C 1900)
  • חדשות וחידושים בתעופה
  • הכוון הנכון (אנטונוב 24, בואינג 737)
  • כולנו אשמים
  • להסתבך עם השמים
  • ליקויים בתקשורת
  • שמש בעיניים
  • מכתב גלוי ממגדל הפיקוח
  • ככה זה היה פעם
  • מבט ממעוף הציפור
להורדת הלקט
 
<< התחלה < קודם 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 הבא > סיום >>

דף 6 מתוך 10

הודעות החוקר הראשי

ראשון, 16 דצמבר 2018
פגיעת קצה כנף במסלול בעת נחיתה (128-18)
מס' הודעה: 1289 | מידע על אירוע בטיחותי מספר 128-18, לתקרית שאירעה בתאריך 27.9.2018 למטוס כיבוי אש, Air Tractor 802 שרישומו 4X-AFY.
קרא עוד...פגיעת קצה כנף במסלול בעת נחיתה (128-18)
שלישי, 11 דצמבר 2018
התדרדרות במהלך התנעה (דוח 122-18)
מס' הודעה: 1288 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 122-18, לתקרית שארעה בתאריך 15.11.2018 למטוס כיבוי אש, סימן רישום 4X-AFY במנחת מגידו
קרא עוד...התדרדרות במהלך התנעה (דוח 122-18)
שלישי, 04 דצמבר 2018
פגיעה בחוטי חשמל במהלך עבודת ריסוס (82-18)
מס' הודעה: 1287 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 82-18, לתקרית חמורה שאירעה בתאריך 14/08/2018 למטוס ריסוס מסוג טורבו טראש, סימן רישום 4X-AUY, באזור רבדים
קרא עוד...פגיעה בחוטי חשמל במהלך עבודת ריסוס (82-18)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה