מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:050-6212329
משרד החוקר הראשי
עמוד הביתבטיחות טיסהלקט - בטיחות טיסה
לקט - פרסומים בנושא בטיחות טיסה יוצא לאור ע"י רשות שדות התעופה בישראל ומשרד התחבורה - החוקר הראשי לתאונות ותקריות כלי טיס.

לקט מספר 7

  • התאונה המרכזית: נחיתת חרום בבואינג - 4.7.94, בואינג 707
  • "מבחן בשחקים" – טיסת ניסוי/מבחן
  • לא כל הקודם זוכה – סולו ראשון (צסנה 150)
  • האם המזג עביר? מז"א בחורף
  • יש לו תקנה
  • חקירת גורמי אנוש בתאונות
  • היכן הכח שהראה ה- EPR? - בואינג 737
  • שאננות שאינה במקומה (מסוק קל)
  • התרסקות DC-9 בהנמכת ILS בתאריך 14.11.90
  • תקרית עם מוסר השכל
  • ומה בקשר לעתיד? אמצעי קשר עתידיים
  • ראיון עם סמנכ"ל מבצעים
  • תקצורת בתא הטייס
  • איזה מן טייס
  • לקט התייחסויות
  • סכנת ה- CB
להורדת הלקט
 

לקט מספר 6

  • אולי אני בחרום?
  • התאונה המרכזית: טעות מהשורש - תאונת סייפן (24.11.93, בל 206)
  • החלטות במצבי לחץ
  • סכום תאונות ותקריות 1993
  • תקרית עם מוסר השכל (1.9.93, צסנה צבאי)
  • לקט תקריות נבחרות
  • CFIT - בל 205, 206 ג'טסטרים 31, איירבס A310 ו- DC10
  • מטוסים תוצרת בית
  • עומס חום, ואתה
  • אשליות ראיה
  • יש לו תקנה
  • הומור אוירי
  • לא יאומן, כי יחובר
  • דלת פתוחה? המשך להטיס - בואינג 747, צסנה King Air 200 ,PA-31
  • השפעת האור הבהיר
  • על עייפות
להורדת הלקט
 

לקט מספר 5

  • ראיון עם אורי עובד - סמנכ"ל מבצעים ברש"ת
  • מז"א באונות המעבר
  • לקט אירועים מהעולם - 14.9.93, 20.10.93, 2.1.94, 25.1.93 - Tupolev 154, Boeing 737, C21, A320
  • התאונה המרכזית: טרגדיה על המסלול - Boeing 737 Metroliner 1.2.91
  • על גחונך תלך - 29.11.91, 6.1.93 - פייפר אצטק, ראלי
  • סכום תאונות ותקריות 1993
  • צפורי הפלדה מול כנפי הנוצה (23.11.62 Leonjet)
  • החפזון מהשטן
  • המשך להטיס את המטוס
  • לכל שאלה תשובה
  • בואינג 757 - המערבל הקטלני (Boeing)
  • התקרחות מאייד
  • תקרית עם מוסר השכל (27.1.94 מטוס קל דש-7)
  • יש לו תקנה
  • העתיד כבר כאן - GPS
להורדת הלקט
 

לקט מספר 4

  • התאונה המרכזית: תאונת מטוס "טובאגו" TOBAGO 6.3.87 - 4XAJF
  • פינת המשפטן
  • הסכנות הפוטנציאליות בגזירות רוח
  • כמעט שחלף עם הרוח - גזירת רוח בגישה - בואינג 727 - 22.8.79
  • ארוע גזירת רוח - באילת, (DHC-7, 18.05.93)
  • לגהינום וחזרה דרך ה-VOR (מרץ 92, DC-8)
  • אוטומציה בקוקפיט ועומס עבודה
  • הטרמינל העתידי בנמל תעופה בן-גוריון
  • תאונת בואינג 747 של "אל-על", (4.10.92, BOEING)
  • סיכום תאונות ותקריות בתעופה האזרחית בשנת 1992
  • יש לו תקנה
  • קיבולת המרחב האוירי - אחריות משותפת
  • לקט תקריות נבחרות (טורבו טראש, איילנדר, מסוק)
להורדת הלקט
 
<< התחלה < קודם 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 הבא > סיום >>

דף 9 מתוך 10

הודעות החוקר הראשי

שלישי, 09 אוקטובר 2018
נחיתה כבדה ונזק לכן הנסע (דוח 99-18)
מס' הודעה: 1273 | מידע על אירוע בטיחותי (תחקיר מפעיל) 99-18. בתאריך 27.9.2018, ארעה תאונה לדאון מסוג PW-5 סימן רישום 4X-GAM, במנחת מגידו.
קרא עוד...נחיתה כבדה ונזק לכן הנסע (דוח 99-18)
שני, 08 אוקטובר 2018
צבר אירועי התחממות דלק במטוסי בריסטל (עדכון 1 לדוח 64-18)
מס' הודעה: 1272 | מידע על אירועי בטיחות - עדכון 1 (הודעת עדכון מטעם החוקר הראשי), תיק תקריות מס' 64-18 בתאריכים 15-16.6.2018 ו - 22-23.6.2018, אירעו תקריות לאז"מ מסוג בריסטל.
קרא עוד...צבר אירועי התחממות דלק במטוסי בריסטל (עדכון 1 לדוח 64-18)
שני, 08 אוקטובר 2018
פגיעה בכבל הארקה של קו מתח עליון (96-18)
מס' הודעה: 1271 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 96-18, לתאונה שאירעה בתאריך 17/09/2018 לרחפן רב להב מסוג פנטום 4, באזור כוכב הירדן.
קרא עוד...פגיעה בכבל הארקה של קו מתח עליון (96-18)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה