מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:050-6212329
משרד החוקר הראשי
עמוד הביתבטיחות טיסהלקט - בטיחות טיסה
לקט - פרסומים בנושא בטיחות טיסה יוצא לאור ע"י רשות שדות התעופה בישראל ומשרד התחבורה - החוקר הראשי לתאונות ותקריות כלי טיס.

לקט מספר 31

  • התאונה המרכזית: הצלילה האחרונה - תאונת מטוס אוירובטי (Extra 300L)
  • אירוע דלק (בואינג B757-300)
  • חדשות וחידושים
  • הוראות סותרות - למי להאמין?
  • שלושה ירוקים... ואין נעילה (פייפר סנקה)
  • מזג אויר מאין?
  • לקח חינם - כשל של מערכות נחיתת המכשירים
  • שומרי משקל ואיזון לא רק לשמנים! (בוננזה, פייפר סנקה)
  • תאונה באספן (גלפסטרים-3)
  • מה קורה לשוויצרים?
  • גם בקרים שוגים
להורדת הלקט
 

לקט מספר 30

  • התאונה המרכזית: יציאה מתוך האור אל החושך- תאונת צסנה 172
  • ההתלבטות בין הימין לשמאל - ניתוח התאונה במילאנו (MD-87, סייטיישן)
  • חדשות וחידושים
  • האם גישת הטייס משפיע על קבלת ההחלטות?
  • גמר הדלק הוביל להזדקרות (פייפר אצטק)
  • המלחמה בעייפות בתא הטייס - תבניות מטרידות
  • סיכום שנתי 2001
  • מערכות כני הנחיתה בכלי טייס
להורדת הלקט
 

לקט מספר 29

  • התאונה המרכזית: חקירת תאונות מסוקים
  • האם המזג עביר?
  • האם להעניש לאחר תאונה?
  • חדשות וחידושים
  • אימון לשיפוט
  • ביצועי מטוסים
  • "כמעט שנפגע"
  • יעד, יעד, יעד!
  • דיברו עלינו ברדיו
להורדת הלקט
 

לקט מספר 28

  • התאונה המרכזית: תאונת מסוק בל 206 באזור הארבל
  • הערכת סיכוני טיסה
  • נשארו עם 178 שניות לאובדן שליטה
  • המדריך לאויראות טובה
  • הנעלות המחשבה מול הנעלות כן הנסע (צסנה 182-RG)
  • מה הוא קופץ? (B-767-300)
  • חדשות וחידושים
  • האם עליך לפנות לאחור? או הפנייה הבלתי אפשרית שאפשר לבצע! (צסנה 177, בוננזה F33A, פייפר צ'רוקי 6)
  • הצד האפל של טיסת לילה
  • זעם אווירי או הנוסע המתפרע
  • תשעה צעדים לביצוע גישת מכשירים מוצלחת
להורדת הלקט
 
<< התחלה < קודם 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 הבא > סיום >>

דף 3 מתוך 10

הודעות החוקר הראשי

רביעי, 23 מאי 2018
נפילה ופציעה ביציאה לגלישה שהשתבשה (49-18)
מס' הודעה: 1233 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 49-18, לתאונה שאירעה בתאריך 19/05/2018 לגלשן אוויר באזור שרונה שליד יבניאל.
קרא עוד...נפילה ופציעה ביציאה לגלישה שהשתבשה (49-18)
שלישי, 22 מאי 2018
פגיעה לאחר הניתוק בממ"ג שעל הקרקע (דוח 50-18)
מס' הודעה: 1234 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 50-18, לתאונה שארעה בתאריך 20.5.2018 לממ"ג מסוג בקאיי דרים משין 582, במנחת רונית
קרא עוד...פגיעה לאחר הניתוק בממ"ג שעל הקרקע (דוח 50-18)
חמישי, 17 מאי 2018
פגיעה בצינור מים בהמראה חוזרת (דוח 47-18)
מס' הודעה: 1232 | מידע על אירוע בטיחותי (תחקיר אישי) מס' 47-18, לתאונה שארעה בתאריך 16.5.2018 לממ"ג מדגם Destiny, במנחת רונית
קרא עוד...פגיעה בצינור מים בהמראה חוזרת (דוח 47-18)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה