מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:050-6212329
משרד החוקר הראשי
עמוד הביתבטיחות טיסהלקט - בטיחות טיסה
לקט - פרסומים בנושא בטיחות טיסה יוצא לאור ע"י רשות שדות התעופה בישראל ומשרד התחבורה - החוקר הראשי לתאונות ותקריות כלי טיס.

לקט מספר 31

  • התאונה המרכזית: הצלילה האחרונה - תאונת מטוס אוירובטי (Extra 300L)
  • אירוע דלק (בואינג B757-300)
  • חדשות וחידושים
  • הוראות סותרות - למי להאמין?
  • שלושה ירוקים... ואין נעילה (פייפר סנקה)
  • מזג אויר מאין?
  • לקח חינם - כשל של מערכות נחיתת המכשירים
  • שומרי משקל ואיזון לא רק לשמנים! (בוננזה, פייפר סנקה)
  • תאונה באספן (גלפסטרים-3)
  • מה קורה לשוויצרים?
  • גם בקרים שוגים
להורדת הלקט
 

לקט מספר 30

  • התאונה המרכזית: יציאה מתוך האור אל החושך- תאונת צסנה 172
  • ההתלבטות בין הימין לשמאל - ניתוח התאונה במילאנו (MD-87, סייטיישן)
  • חדשות וחידושים
  • האם גישת הטייס משפיע על קבלת ההחלטות?
  • גמר הדלק הוביל להזדקרות (פייפר אצטק)
  • המלחמה בעייפות בתא הטייס - תבניות מטרידות
  • סיכום שנתי 2001
  • מערכות כני הנחיתה בכלי טייס
להורדת הלקט
 

לקט מספר 29

  • התאונה המרכזית: חקירת תאונות מסוקים
  • האם המזג עביר?
  • האם להעניש לאחר תאונה?
  • חדשות וחידושים
  • אימון לשיפוט
  • ביצועי מטוסים
  • "כמעט שנפגע"
  • יעד, יעד, יעד!
  • דיברו עלינו ברדיו
להורדת הלקט
 

לקט מספר 28

  • התאונה המרכזית: תאונת מסוק בל 206 באזור הארבל
  • הערכת סיכוני טיסה
  • נשארו עם 178 שניות לאובדן שליטה
  • המדריך לאויראות טובה
  • הנעלות המחשבה מול הנעלות כן הנסע (צסנה 182-RG)
  • מה הוא קופץ? (B-767-300)
  • חדשות וחידושים
  • האם עליך לפנות לאחור? או הפנייה הבלתי אפשרית שאפשר לבצע! (צסנה 177, בוננזה F33A, פייפר צ'רוקי 6)
  • הצד האפל של טיסת לילה
  • זעם אווירי או הנוסע המתפרע
  • תשעה צעדים לביצוע גישת מכשירים מוצלחת
להורדת הלקט
 
<< התחלה < קודם 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 הבא > סיום >>

דף 3 מתוך 10

הודעות החוקר הראשי

ראשון, 19 אוגוסט 2018
גמר מסלול לאחר ביטול המראה חוזרת (דוח 83-18)
מס' הודעה: 1260 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 83-18, לתקרית שארעה בתאריך 18.8.2018 לאז"ם מסוג TEXAN אות קריאה 4X-HYJ, במנחת ראשל"צ
קרא עוד...גמר מסלול לאחר ביטול המראה חוזרת (דוח 83-18)
ראשון, 19 אוגוסט 2018
PROXIMITY BETWEEN AIRLINERS (No. 84-17)
מס' הודעה: 1259 | .FINAL SAFETY INVESTIGATION REPORT No. 84-17 DATE 30.11.2017, BETWEEN AIRCRAFT AIRBUS A321 FLT No. SVR1121, TO AIRCRAFT EMBRAER E190 FLT No. AIZ813, LOCATION EILAT-AQABA
קרא עוד...PROXIMITY BETWEEN AIRLINERS (No. 84-17)
ראשון, 19 אוגוסט 2018
פגיעת פרופלור בגנרטור ברחבת החנייה (75-18)
מס' הודעה: 1258 | מידע על אירוע בטיחותי מספר 75-18, לתאונה שאירעה בתאריך 29/07/2018 למטוס מסוג שאיין 2, שרישומו 4X-CIN, בשדה דב.
קרא עוד...פגיעת פרופלור בגנרטור ברחבת החנייה (75-18)
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה