מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:050-6212329
משרד החוקר הראשי
עמוד הביתפרסומיםהודעות החוקר הראשי

הודעות החוקר הראשי

						100_caa-1.jpg
הודעות חשובות לציבור בנושא בטיחות טיסה המפורסמות על ידי
משרד החוקר הראשי במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים.
למען הסר ספק, פרסומים במדור זה אינם דוחות סופיים מטעם החוקר הראשי.
311 בתאריך 20/08/2013 ארעה תקרית חמורה לצסנה 172, שרישומו 4X-CGK בש''ת הרצליה (תיק תקרית חמורה מס' 122-13) רביעי, 21 אוגוסט 2013
312 ניסיון נחיתה על מסלול לא נכון למטוס גולפסטריים אמריקאי, בנתב''ג (תיק תקרית חמורה מס' 117-13) חמישי, 15 אוגוסט 2013
313 בתאריך 02/08/2013 ארעה תקרית חמורה לטקסן שרישומו 4X- HKO במנחת ראשון (113-13) רביעי, 07 אוגוסט 2013
314 תקרית חמורה באזור אימונים 9 (107-13) שארעה בתאריך 29/07/2013 רביעי, 07 אוגוסט 2013
315 התחלת ריצת המראה במסלול שאינו פנוי (109-13), בתאריך 01/08/2013 בש"ת הרצליה חמישי, 01 אוגוסט 2013
316 פורסם דוח ממצאים בטיחותי לתקרית בין צסנה 172, לבין אולטרלייט שלישי, 30 יולי 2013
317 פורסם דוח ממצאים בטיחותי לממ"ר שלישי, 30 יולי 2013
318 פורסם דוח ממצאים בטיחותי ל PARTENAVIA AP68TP-600, שרישומו 4X-IPZ רביעי, 24 יולי 2013
319 פורסם דוח בדיקה פנימית ללסקאיי וואן SC-7 (שורט), שרישומו 4X-AGP רביעי, 24 יולי 2013
320 בתאריך 20/07/2013 ארעה תקרית במנחת ראשל''צ שלישי, 23 יולי 2013
<< התחלה < קודם 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 הבא > סיום >>

דף 32 מתוך 40

הודעות החוקר הראשי

שלישי, 18 יוני 2019
אובדן תקשורת והיעלמות כלי הטיס (48-19)
מס' הודעה: 1307 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 48-19, לתאונה שאירעה בתאריך 12/06/2019 לרחפן רב להב מסוג פנטום 4, סימן רישום 4X-XJD באזור קיבוץ גונן
קרא עוד...אובדן תקשורת והיעלמות כלי הטיס (48-19)
שני, 17 יוני 2019
עדכון להתראת בטיחות שפרסם החוקר הראשי בתאריך 13.6.2019
מס' הודעה: 1306 | העדכון כולל כבר את התראת הבטיחות הדחופה שפורסמה
קרא עוד...עדכון להתראת בטיחות שפרסם החוקר הראשי בתאריך 13.6.2019
חמישי, 13 יוני 2019
התראת בטיחות דחופה בעניין תדלוק מטוסים בדלק 95 אוקטן
מס' הודעה: 1305 | במהלך החודש האחרון אירעו מספר אירועים של אובדן כוח מנוע במטוסים ממנחת ראשון לציון, אשר תדלקו את מטוסיהם בדלק 95 אוקטן, בתחנת הדלק של המנחת. חקירת החוקר הראשי העלתה, כי אחת הסיבות העיקריות, ברוב המקרים, נגרמה, בסבירות גבוהה, כתוצאה מהתופעה של "נעילת אדים".
קרא עוד...התראת בטיחות דחופה בעניין תדלוק מטוסים בדלק 95 אוקטן
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה