מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:050-6212329
משרד החוקר הראשי
עמוד הביתפרסומיםהודעות החוקר הראשי

הודעות החוקר הראשי

						100_caa-1.jpg
הודעות חשובות לציבור בנושא בטיחות טיסה המפורסמות על ידי
משרד החוקר הראשי במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים.
למען הסר ספק, פרסומים במדור זה אינם דוחות סופיים מטעם החוקר הראשי.
341 פורסם דוח ממצאים לאירוע בטיחותי למצנח ממונע רגלי דגם Force שלישי, 30 אפריל 2013
342 פורסם דוח בדיקה ראשונית לתקרית שארעה למטוס אל על B-747 ראשון, 17 מרץ 2013
343 פורסם דוח בדיקה ראשונית לתקרית שארעה בין ATR-72 שרישומו 4X-ATI לבין צופית B-200 "הגיון" ראשון, 17 מרץ 2013
344 פורסם דוח בדיקה ראשונית לתקרית שארעה למצנח Base Jump מדגם MAIHAM ראשון, 17 מרץ 2013
345 פורסם דוח ממצאים לאירוע בטיחותי בין צסנה 172 שרישומו 4X-CWH לבין צסנה 172 שרישומו 4X-CAR. חמישי, 14 מרץ 2013
346 פורסם דוח ממצאים לאירוע בטיחותי לצירוס 22 שרישומו 4X-CWW שלישי, 12 מרץ 2013
347 פורסם תחקיר עצמי של טייס לתקרית שארעה לבלון שרישומו 4X-BLE שלישי, 05 מרץ 2013
348 פורסם דוח בדיקה ראשונית לתקרית שארעה בין לנסאיר לבין צסנה 172 שני, 18 פברואר 2013
349 מועד ביצוע המלצות החוקר הראשי שני, 29 אוקטובר 2012
350 במשרד החוקר הראשי נקלטו בחודשים האחרונים שני חוקרים חדשים, במקום שניים שפרשו לגמלאות שלישי, 22 מאי 2012
<< התחלה < קודם 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 הבא > סיום >>

דף 35 מתוך 40

הודעות החוקר הראשי

שלישי, 18 יוני 2019
אובדן תקשורת והיעלמות כלי הטיס (48-19)
מס' הודעה: 1307 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 48-19, לתאונה שאירעה בתאריך 12/06/2019 לרחפן רב להב מסוג פנטום 4, סימן רישום 4X-XJD באזור קיבוץ גונן
קרא עוד...אובדן תקשורת והיעלמות כלי הטיס (48-19)
שני, 17 יוני 2019
עדכון להתראת בטיחות שפרסם החוקר הראשי בתאריך 13.6.2019
מס' הודעה: 1306 | העדכון כולל כבר את התראת הבטיחות הדחופה שפורסמה
קרא עוד...עדכון להתראת בטיחות שפרסם החוקר הראשי בתאריך 13.6.2019
חמישי, 13 יוני 2019
התראת בטיחות דחופה בעניין תדלוק מטוסים בדלק 95 אוקטן
מס' הודעה: 1305 | במהלך החודש האחרון אירעו מספר אירועים של אובדן כוח מנוע במטוסים ממנחת ראשון לציון, אשר תדלקו את מטוסיהם בדלק 95 אוקטן, בתחנת הדלק של המנחת. חקירת החוקר הראשי העלתה, כי אחת הסיבות העיקריות, ברוב המקרים, נגרמה, בסבירות גבוהה, כתוצאה מהתופעה של "נעילת אדים".
קרא עוד...התראת בטיחות דחופה בעניין תדלוק מטוסים בדלק 95 אוקטן
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה