מדינת ישראלדיווח טלפוני מיידי על תאונה או תקרית חמורה 24 שעות ביממה:050-6212329
משרד החוקר הראשי
עמוד הביתפרסומים

פרסומים

פרסומים בנושא בטיחות טיסה המפורסמים על ידי
משרד החוקר הראשי במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים

קריסת כנף, אובדן שליטה ונפילה (דוח 118-18)

מס' הודעה: 1280 | מידע על אירוע בטיחותי (הודעת החוקר הראשי) מס' 118-18. בתאריך 17.11.2018, ארעה תקרית חמורה לממ"ר, מאגר נווה זוהר
קרא עוד... קריסת כנף, אובדן שליטה ונפילה (דוח 118-18)
 

חליפות קרובות של מטוסים עם מצנחי רחיפה (דוח 112-18)

מס' הודעה: 1279 | מידע אל אירועי בטיחות (הודעת החוקר הראשי) מס' 112-18. בתאריכים 2.11.2018 ו – 7.11.2018, אירעו תקריות חמורות למטוסי כיבוי אש ולמטוסי אימון של ח"א, בשדה אילן/צומת גולני הר האר"י
קרא עוד... חליפות קרובות של מטוסים עם מצנחי רחיפה (דוח 112-18)
 

נפילה בנחיתה והגררות לאחר ביטול המראה (דוח 107-18)

מס' הודעה: 1278 | מידע על אירוע 107-18. בתאריכים 10.7.2018 ו – 12.10.2018, אירעו תאונות למצנח רחיפה בקיבוץ האון ובמבוא חמה
קרא עוד... נפילה בנחיתה והגררות לאחר ביטול המראה (דוח 107-18)
 

נחיתת זהירות לאחר גמגום מנוע בהמראה (דוח 110-18)

מס' הודעה: 1277 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 110-18, לתקרית שארעה בתאריך 23.10.2018 לאז"מ מסוג בריסטל, סימן רישום 4X-HZB במנחת ראשון
קרא עוד... נחיתת זהירות לאחר גמגום מנוע בהמראה (דוח 110-18)
 
<< התחלה < קודם 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 הבא > סיום >>

דף 8 מתוך 122

הודעות החוקר הראשי

שלישי, 18 יוני 2019
אובדן תקשורת והיעלמות כלי הטיס (48-19)
מס' הודעה: 1307 | מידע על אירוע בטיחותי מס' 48-19, לתאונה שאירעה בתאריך 12/06/2019 לרחפן רב להב מסוג פנטום 4, סימן רישום 4X-XJD באזור קיבוץ גונן
קרא עוד...אובדן תקשורת והיעלמות כלי הטיס (48-19)
שני, 17 יוני 2019
עדכון להתראת בטיחות שפרסם החוקר הראשי בתאריך 13.6.2019
מס' הודעה: 1306 | העדכון כולל כבר את התראת הבטיחות הדחופה שפורסמה
קרא עוד...עדכון להתראת בטיחות שפרסם החוקר הראשי בתאריך 13.6.2019
חמישי, 13 יוני 2019
התראת בטיחות דחופה בעניין תדלוק מטוסים בדלק 95 אוקטן
מס' הודעה: 1305 | במהלך החודש האחרון אירעו מספר אירועים של אובדן כוח מנוע במטוסים ממנחת ראשון לציון, אשר תדלקו את מטוסיהם בדלק 95 אוקטן, בתחנת הדלק של המנחת. חקירת החוקר הראשי העלתה, כי אחת הסיבות העיקריות, ברוב המקרים, נגרמה, בסבירות גבוהה, כתוצאה מהתופעה של "נעילת אדים".
קרא עוד...התראת בטיחות דחופה בעניין תדלוק מטוסים בדלק 95 אוקטן
לכל הודעות החוקר הראשי
למעלה