בואינג קרקעה זמנית את ניסויי צי מטוסי 787 דרימליינר, ביום חמישי, 25 ביוני 2010, לאחר שהתגלו בעיות באזור הזנב האנכי של המטוס. כך דווח ביום חמישי, 24 ביוני, העיתון סיאטל טיימס.
מהנדסים של בואינג בדקו את כל 23 מטוסי דרימליינר שנבנו על מנת לאתר את הבעיה, שהתגלתה. מעריכים כי תיקון הבעיה נמשך כשמונה ימים.
דוברת תוכנית דרימליינר ווי וון לך (Yvonne Leach) ציינה, כי "זה מצער אבל בשליטה" ושהחברה החליטה לבצע את הבדיקות הדרושות. לדבריה, השלמת טיסות הניסוי ואספקת המטוס הראשון לא תתאחר בעקבות מקרה זה.
התרסקות מטוס אייר פראנס, בטיסה 447 באטלנטי, דורש חקירה, שתבחן את הוראות תרגילי החירום של איירבס, בהתמודדות עם כשל מכשירים, הדומים לאלה שהיו מעורבים בתאונה. כך מסר יו"ר החקירה, ב-24 ביוני 2010.
חוקרי אייר פראנס בוחנים עתה את ההנחיה, שניתנה על ידי איירבס, כיצד להגיב בעת איבוד נתוני מהירות אוויר, אמר אלן בואילרד (Alain Bouillard), יו"ר צוות החקירה.
לדברי אייר פראנס, קיימת מגבלה להפעיל את הנוהל הזה בגובה רב באוויר דליל, והדבר עלול להגביר את סכנת ההזדקרות.
ה-FAA חשף ביום חמישי, 24 ביוני 2010, מערכת בקרה אווירית חדשה מסוג ADB-S באלסקה. מנהל מבצעים ב-FAA, הנק קראקובסקי אמר, כי מערכת הבקרה האוויריתADB-S החדשה היא גרסה אווירית, הזהה לטלפון סלולארי.
הדור הבא של בקרה אווירית הנקרא ADB-S הוא מערכת פיקוח מדוייקת יותר ממכ"ם, זהה למערכת מיקום גלובלית (Global Positioning System) והיא מיועדת בעיקר עבור הטייסים. היא גם מספקת מידע על התנועה האווירית ומזג האוויר ומאפשרת לטייסים לתקשר ישירות בין מטוסים.
מטוס של חברת קונטיננטל איירליינס, שהיה בטיסה מסיאטל לניוארק, נאלץ לנחות בפארגו (Fargo) בגלל התלהטות תנור שהפיץ עשן בתא הנוסעים. צוותי כיבוי מנמל התעופה בצפון דקוטה הגיבו בנחישות על סיבת העשן, אחרי שהמטוס מדגם בואינג 737 נחת ביום חמישי, 24 ביוני 2010, בשעה 5 אחר הצהריים. הנוסעת סרינה זיו, ציינה שהיה זה אירוע מפחיד, אבל שצוות המטוס טיפל בסדר בבעיה.
הודעות החוקר הראשי
בניסיון לחלוף מעל גשר הרכבת הסתחרר ופגע בקרקע (דוח 79-19)
איבוד שליטה לאחר התנעה והתנגשות בהאנגר (דוח 78-19)
הזדקרות בהקפה לפני נחיתה (דוח 76-19)